چیست, آخرین تلویزیون سونی?

سونی تلویزیون های محبوب هستند و دلیل خوب است. شما می توانید تعداد در سونی برای ارائه چشم انداز خوب و صدای با ت

توسط POSHTIBANNEWS در 27 تیر 1399

سونی تلویزیون های محبوب هستند و دلیل خوب است. شما می توانید تعداد در سونی برای ارائه چشم انداز خوب و صدای با تخصص خود می رود که در دهه های پس چه آخرین تلویزیون از تولید کننده ژاپنی?

اعلام کرد در CES 2020 A9 OLED به ارمغان می آورد صفحه نمایش پنل تکنولوژی را به 48 اینچ اندازه. سونی یکی از تولید کنندگان دو با 48 اینچ نورتاب از این سال (LG بودن دیگر). چه شما نیاز به دانستن در مورد سونی A9 OLED ؟

مرتبط با: تلویزیون سونی – تمام 8K, 4K, OLED و تلویزیونهای Bravia توضیح داد

چیست, آخرین تلویزیون سونی?

این A9 OLED تنظیم شده است برای رسیدن به ماه اوت سال 2020 است. این بسته, HDR, 4K صفحه نمایش که توسط سونی X1 نهایی پردازنده.

X1 همان است که پردازنده در سونی 8K TV محدوده امکانات عبارتند از پیکسل کنتراست تقویت کننده که باعث افزایش رنگ و کنتراست در مناطق روشن تر از تصویر برای یک تصویر واقعی است. 4K X-Reality PRO تراشه با استفاده از Sony پایگاه داده از تصاویر مجلل 2K و تصاویر Full HD به نزدیکی رزولوشن 4K.

از A9 استفاده می کند از سونی با صفحه نمایش Triluminos که این شرکت می گوید می تواند تکثیر رنگ بیشتر از یک تلویزیون معمولی برای طبیعی تر به دنبال ارائه. فوق العاده X-Motion Clarity را تضمین می کند صاف و روشن و آن را به عنوان یک پنل OLED رنگ ها و کنتراست باقی خواهد ماند و سازگار در هر کجا که شما نشستن. دالبی چشم انداز, HDR, پشتیبانی, حصول اطمینان از محتوای تکراری با فیلمساز قصد.

این A9 همراه با سونی آکوستیک سطح صدا. آن را تبدیل صفحه نمایش به یک سخنران استادانه ارتعاشی پانل برای تولید صدا است که می شنوید. با پشتیبانی از Dolby Atmos شما می توانید صدای فراگیر از طریق تلویزیون به یک دستگاه خارجی. انگار صدای زوم که hones در آواز وضوح و بدون بیننده مورد نیاز برای به نوبه خود تا حجم.

محیط بهینه سازی به طور خودکار تنظیم صدا و سیما برای مطابقت با محیط زیست با تلویزیون حسگر نور قادر به حس نور اتاق سطوح و ساخت تصویر روشن تر و یا تیره تر تا بیننده را جلب هر جزئیات. اگر وجود دارد هر گونه اشیاء در اتاق نشیمن تلویزیون می تواند حس آنها به حداقل رساندن اثرات جذب صدا و بهینه سازی صدا در فرایند

طراحی مینیمالیستی با وصف ناپذیر ایستاده و قاب نازک برای جلوگیری از هر گونه حواس او را پرت. تلویزیون اندروید سیستم عامل تسهیل گوگل دستیار صوتی, پشتیبانی از Chromecast سازگاری و دسترسی به طیف گسترده ای از برنامه های هوشمندی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن