بررسی وان پلاس 8 نرم افزار X-Ray Vision'

ما مطمئن هستیم که اگر این ویژگی در نظر گرفته شده اما به نظر می رسد که کاربران وان پلاس 8 Pro در حال کشف است که

توسط POSHTIBANNEWS در 29 اردیبهشت 1399

ما مطمئن هستیم که اگر این ویژگی در نظر گرفته شده اما به نظر می رسد که کاربران وان پلاس 8 Pro در حال کشف است که گوشی های هوشمند و دوربین شبه X-ray vision قابلیت های. آره اگر شما خود در این گوشی استفاده از دوربین "Photochrom" color حالت فیلتر خواهد شد در واقع اجازه می دهد تا شما را به دیدن از طریق اشیاء خاص.

تبلیغات

توجه داشته باشید که این ویژگی کار نمی کند برای همه چیز و قبل از اینکه شما شروع به گرفتن هر گونه ایده, هیچ, آن را نمی خواهد کار بر روی لباس. در عوض به نظر می رسد که با استفاده از دوربین مادون قرمز و سنسور آن در واقع اجازه می دهد تا آن را برای دیدن از طریق قطعات بسیار نازک از پلاستیک. همچنین اشاره شده است که پلاستیک باید تا حدودی شفاف برای شروع با.

در نمونه هایی دیده ایم این ویژگی می تواند کار بر روی دستگاه های مانند تلویزیون اپل و همچنین کنترل از راه دور. به عنوان آستانه توضیح می دهد دلیل این است که نور مادون قرمز می توانند از طریق اشیاء در راه است که نور مرئی نمی تواند. این است که چرا دوربین های مادون قرمز استفاده می شود توسط آتش نشانان برای کمک به آنها را از طریق دیدن دود در حال سوختن ساختمان است که آنها ممکن است در غیر این صورت قادر به دیدن با چشم خود.

وان پلاس است که نه تنها در استفاده از سنسورهای مادون قرمز در دوربین های خود را. آیفون TrueDepth دوربین با استفاده از تکنولوژی مشابه همین دلیل است که آن را اسکن صورت خود را هنگامی که با استفاده از چهره ID. وان پلاس است نه اظهار نظر در (به طور بالقوه) ناخواسته از ویژگی های, اما اگر شما خود را OnePlus 8 Pro و سپس این می تواند سرگرم کننده از ویژگی های به اتمام است.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره وان پلاس و وان پلاس 8.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن