تماس با تمام دانش آموزان: سامسونگ کهکشان زبانه S6 مطلب در حال حاضر 55 £ خاموش و همراه با قلم S قلم

اگر شما نیاز به یک کامپیوتر قرص جامد برای کمک به شما در مطالعات خود را، پس از آن نگاه بیش از این پیشنهاد ستاره

توسط POSHTIBANNEWS در 30 مرداد 1399

اگر شما نیاز به یک کامپیوتر قرص جامد برای کمک به شما در مطالعات خود را، پس از آن نگاه بیش از این پیشنهاد ستاره ای در نوار کهکشان S6 Lite - در حال حاضر با بیش از £ 55 خاموش.

پریدن به فروشگاه جهانی EBay به کاریس کامپیوتر، خرده فروش در حال حاضر کاهش یافته است قیمت S6 مطلب پایین به £ 309 (از £ 349). هنگامی که شما اضافه کردن کد PRODUCT5 در چک اوت با این حال، شما می توانید کیسه اضافی 5٪ خاموش، آوردن هزینه کل به تنها £ 293.55.

بهترین قسمت این است که S6 Lite همراه با امضای سامسونگ قلم S حق خارج از جعبه، کامل اگر شما ترجیح می دهند به پایین یادداشت های خود را در سبک دست نویس. با توجه به این که شما می خواهید انتظار به پرداخت یک heck از خیلی بیشتر برای اپل و مداد اپل جداگانه, این S6 پیشنهاد مطلب است فقط خیلی خوب به از دست.

با این حال ارزش اشاره است که 5٪ کد خاموش eBay تنها تا 25 اوت در دسترس است; پس اگر تصمیم گرفتید از آن استفاده کنید، خیلی منتظر نمانید.

با صفحه نمایش 10.4 اینچ، 2000 x 1200 و باتری بزرگ 7040mAh، S6 Lite یک قرص جامد همه گرد است که نه تنها برای مطالعات خود را بزرگ است، بلکه تماشای فیلم های مورد علاقه خود را و تلویزیون نشان می دهد در طول زمان پایین شما است. این شمول قلم S با این حال که طول می کشد S6 مطلب به یک سطح دیگر.

در بررسی چهار ستاره ما برای قرص، ما به این نتیجه رسید: "اگر شما یک دانش آموز، و یا کاربر گاه به گاه به دنبال توجه داشته باشید تلفن همراه گرفتن ایستگاه و یا راه قابل حمل برای جریان ویدیو اما فکر نمی اپل، سپس سامسونگ کهکشان زبانه S6 مطلب گزینه مناسب و معقول است. آن را با قلم اس مناسب و معقول می آید, عمر باتری قابل اعتماد و جامد ساخته شده, طراحی دوستانه satchel."

شما سخت تحت فشار قرار داده برای پیدا کردن یک قرص به طور مشابه بزرگ در اطراف این نقطه قیمت همان, بنابراین اگر شما در بودجه پیش از سال جدید مدرسه هستند و سپس این معامله برای رفتن است.


برای ارائه های شگفت انگیز تر، ما را دنبال @TrustedDealsUK

ممکن است اگر شما روی معامله کلیک کنید و یک مورد بخرید، کمیسیونی کسب کنیم. به همین دلیل است که ما می خواهیم مطمئن شویم که شما از خرید خود آگاه و خوشحال باشید، به طوری که شما همچنان به ما برای خرید مشاوره نیاز به شما تکیه می کنند.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن