Call of Duty: WW2 یک بازی رایگان برای پلی استیشن پلاس مشترکین از مارس 26

سونی نشان داده است یکی از رایگان PlayStation Plus بازی برای ماه آینده و آن را مطلق doozy – Call of Duty: WW2.

توسط POSHTIBANNEWS در 5 خرداد 1399

سونی نشان داده است یکی از رایگان PlayStation Plus بازی برای ماه آینده و آن را مطلق doozy – Call of Duty: WW2.

گل سرسبد بازی ندای وظیفه از سال 2017 خواهد بود رایگان برای دانلود برای مشترکین PS Plus از مارس 26. سونی می گوید جزئیات بیشتر در مورد که در ماه ژوئن دیگر رایگان PS4 و PS3 بازی منتشر خواهد شد در دوره به دلیل.

ما فراهم Call of Duty: WW2 4/5 ستاره نمره خود را قدرتمند حالت مبارزات انتخاباتی و همهجانبه تصاویری تنش و هیجان gunplay و قوی multiplayers گزینه های. بازی توسعه یافته توسط پتک بود اجازه پایین همیشه تا کمی با فقدان ایده های جدید WW2 به ارمغان آورد به جدول.

مرتبط: بهترین بازی PS4 2020

ما منتقد نوشت: "تجلیل به پتک. داشتن به ما داده بهترین CoD از این نسل (نه دقیقا یک چالش) با جنگ های پیشرفته, آن را در حال حاضر رفته یکی بهتر و به ما داده بهترین CoD پس از عملیات سیاه و سفید."

"آن نیست دوباره سری بنابراین اگر شما نمی تواند ایستاده به شدت ماموریت های نوشته شده و در حال hustled و funnelled از یک عمل توالی به بعد جای دیگر بروید. آن, اما, تقویت آن است. من نمی توانم به یاد داشته باشید آخرین باری که یک بازی Call of Duty felt این هیجان انگیز است."

این WW2 بازی به ارمغان آورد و حق بازگشت به ریشه های آن آن را به عنوان تنظیم برای سال 2003 به عنوان اصلی. بازی می پیوندد Farming Simulator و شهرستانها: Skylines دو ممکن است بازی که هنوز هم در دسترس برای دانلود تا ژوئن 1. کسانی که به عنوان نیست دقیقا با شور و شوق استقبال توسط پلی استیشن 4 پارسه ماه گذشته, پس, آن را خوب است برای دیدن سونی عقب بر گردیم در مسیر.

در یک صدای جیر جیر در دوشنبه سونی نوشت: "PS Plus members: ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم بخشی از ماهانه بازی های صف برای ماه ژوئن در دسترس خواهد بود برای دانلود شروع مارس 26. ما به اشتراک گذاری جزئیات بیشتر از ما ماهانه صف اواخر این هفته. لذت بردن از!"

امیدوارم سونی با بازی های دیگر در ماه ژوئن خواهد بود فقط به عنوان هیجان انگیز است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن