چگونه به نگه داشتن وام دانشجویی تحمل از صدمه زدن به اعتبار خود

فدرال مراقبت در قانون تصویب شد و در مارس سال 2020 برای کمک به افرادی که دچار از نظر مالی به دلیل بیماری همه گی

توسط POSHTIBANNEWS در 9 خرداد 1399

فدرال مراقبت در قانون تصویب شد و در مارس سال 2020 برای کمک به افرادی که دچار از نظر مالی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. این شامل یک ماده است که اجازه می دهد تا مردم به حالت تعلیق در پرداخت های خود و بهره در وام های دانشجویی از طریق 30 سپتامبر سال 2020 است.

اگر شما با استفاده از این بخش از کمک های مالی برنامه پولی متخصص کلارک هوارد می خواهد که شما باید آگاه باشید که از طریق هیچ گسل از خود — اعتباری خود را می تواند یک ضربه عمده.

چرا شما نیاز به بررسی گزارش های اعتباری خود را اگر شما وام های دانشجویی

"ما در حال شنیدن از تعداد زیادی از مردم نوشتن به تیم ما کلارک مصرف کننده اکشن سنتر که فدرال وام های دانشجویی" کلارک می گوید.

این افراد می تواند به توقف ساخت پرداخت در اکثر فدرال وام های دانشجویی به مدت شش ماه وجود خواهد داشت و هیچ علاقه ای به اتهام در این دوره است.

"پس چرا با چیزی که برای تلفن های موبایل خیلی خوب هستند و ما از شنیدن شکایت یکی پس از دیگری ؟ از آنجا که وام کنندگان را خراب کرد تا به حداکثر" کلارک می گوید.

"آنها در حال از بین بردن اعتبار افراد لیست افراد به عنوان متخلف در وام های دانشجویی خود را زمانی که آنها حتی نمی صورتحساب برای آنها در حال حاضر و آنها نمی نیاز به هر گونه پرداخت در تمام. همه باید در نظر گرفته شود به زمان."

بنابراین چه چیزی شما نیاز به انجام برای حفظ اعتبار خود را?

شما می خواهید برای دیدن اگر Equifax TransUnion و Experian نشان می دهد شما به عنوان متخلف در وام های خود را. در حال حاضر به دلیل همه گیر شما می توانید یک نسخه رایگان از هر یک از گزارش های اعتباری خود را یک بار در هفته به جای فقط یک بار در سال.

رفتن به AnnualCreditReport.com تا ببینید که چگونه خود را از وضعیت پرداخت است که در آن وام های دانشجویی.

اگر هر یک از گزارش ها نشان می دهد که شما بزهکار تماس خود را وام دانشجویی servicer و به آنها بگویید که گزارش شما به عنوان بزهکار است نه مجاز در بخش 3513(d) از مراقبت عمل می کنند.

Relevant Portion of the CARES Act
مربوط به بخشی از مراقبت های عمل

بعد شما را به انجام همان چیزی که با Equifax TransUnion و Experian.

تبلیغات

در تمام موارد مطمئن شوید که شما با نوشتن نام هر کسی که شما صحبت می کنند ، همچنین ثبت زمان و تاریخ شما با آنها صحبت کرد.

کلارک می گوید: انجام این کارها به شما کمک خواهد کرد جلوگیری از مشکل بزرگ با امور مالی خود را.

"این مهم است که این مراحل به دلیل ضربه به نمره اعتباری خود را می تواند کاملا عظیم" او می گوید. "همه نوع از چیزهایی که می تواند به اشتباه. اگر شما یک خانه را صاحب خانه خود را بیمه نرخ می تواند به موشک وار رفتن. اگر شما یک وسیله نقلیه با بیمه اتومبیل خود را در نرخ بسیار بالا خواهد رفت به دلیل کاهش در نمره های اعتباری مانند این. پس شما رو به بالا از این حق دور."

محتوای بیشتر شما ممکن است مانند از Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن