هوش مصنوعی است که مورد استفاده برای تولید الگوهای رفتاری با نتایج خنده دار

شرکت ها به طور کلی صرف مقدار زیادی از زمان و منابع در توسعه و آموزش هوش مصنوعی ، ما شاهد هوش مصنوعی مورد استفا

توسط POSHTIBANNEWS در 14 اردیبهشت 1399
شرکت ها به طور کلی صرف مقدار زیادی از زمان و منابع در توسعه و آموزش هوش مصنوعی ، ما شاهد هوش مصنوعی مورد استفاده در همه انواع از راه هایی مانند تشخیص بیماری در انسان است که پزشکان ممکن است در غیر این صورت از دست رفته اما مردمی در بیش از Imgflip آمده اند تا به جای رمان استفاده از این فن آوری است که برای ایجاد الگوهای رفتاری.
تبلیغات

الگوهای رفتاری شده اند در اطراف برای یک مدت زمان طولانی در حال حاضر و آنها بیشتر از تولید شده توسط انسان است. اما با آموزش هوش مصنوعی برای تشخیص و درک memes, ImgFlip در تلاش است برای دیدن اگر هوش مصنوعی را می توان به الگوهای رفتاری برای ایجاد خود را که شما می توانید پیدا کردن در ImgFlip وب سایت که در آن وجود دارد یک دسته از انتخاب الگوهای رفتاری است که به طور تصادفی تولید متن آن فکر می کند مناسب است به الگوی رفتاری.

با توجه به Imgflip "این نوشتن شرح تصاویر تولید شده توسط یک شبکه عصبی مصنوعی. هیچ چیزی در مورد متن نسل hardcoded جز این که حداکثر طول متن محدود است برای سلامت عقل. این مدل با استفاده از شخصیت های سطح پیش بینی بنابراین شما می توانید مشخص کنید پیشوند متن از یک یا چند شخصیت برای تاثیر گذاری متن تولید شده است."

آنها آموزش دیده خود AI, مدل, اساس تصاویر تولید شده توسط کاربران با استفاده از Imgflip را الگوی رفتاری ژنراتور و بالا 48 محبوب ترین قالب الگوی رفتاری. ما باید بگویم که برخی از این نتایج می تواند خنده دار, حتی اگر آن معنا ندارد اما اگر شما تازه کردن آن اغلب به اندازه کافی آن را دریافت کنید برخی از الگوهای رفتاری صحیح آن را حتی خنده دار تر زمانی که شما فکر می کنم که آن را ایجاد شده توسط کامپیوتر است.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره AI (هوش مصنوعی). منبع: bgr



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن