باورز و ویلکینز 705 و 702 سخنرانان به روز رسانی وضعیت امضای

انگلیسی صوتی متخصصان Bowers & Wilkins اعلام کرده است معرفی 702 و 705 امضا بلندگو. اغلب نیست که B&W ارز

توسط POSHTIBANNEWS در 4 تیر 1399

انگلیسی صوتی متخصصان Bowers & Wilkins اعلام کرده است معرفی 702 و 705 امضا بلندگو.

اغلب نیست که B&W ارزانی وضعیت امضای خود بلندگو, اما با standmount 705 امضا (£2699) و floorstanding 702 امضا (£4499) آن را انجام داده است که فقط.

مثل قبلی امضای مدل 705 و 702 امضا دریافت کرده اند و تعداد زیادی از ارتقاء از جمله اسراف کابینه پایان و بهبود عملکرد صوتی.

امضای 702

جدید 705 امضای دو راه standmount بسته بندی 165 میلی متر زنجیره گنبد متوسط/باس راننده و 25mm کربن Dome tweeter در جسم جامد تویتر-در-تنظیمات بالا. این 702 امضا floorstander سه راه بلندگو با 3 x 165 Aerofoil مشخصات باس درایور های 150mm decoupled استمرار دوي واحد به عنوان به خوبی به عنوان یک 25mm کربن Dome tweeter.

هر دو به دست آوردن جدید Datuk براق سیاه رنگ روکش با مواد عرضه شده از منابع پایدار (به ایتالیایی چوب شرکت Alpi). هیچ دو مدل یکسان خواهد بود – هر کدام از این دانه های مختلف الگو – و در بالای کار انجام شده توسط Alpi, B&W اعمال است نه کت و مات براق نگاه کنید.

هر دو امضا بلندگو قابلیت روشن فلزی تر و تمیز حلقه در اطراف اواسط/باس و مخروط میانی و همچنین روشن نقره به پایان رسید تویتر بریان. متصل به بازگشت از هر مدل یک صفحه با کلمات امضای حک شده است.

اما آنچه در مورد داخلی? پیشرفت های ساخته شده شامل به روز رسانی متقاطع طرح و بزرگتر غرق گرما. B&W ادعا می کند این پیشرفت افزایش وضوح میدین و فضایی بازیابی سخنرانان ارائه می دهند.

هر دو مدل قابلیت B&W کربن Dome tweeter فن آوری است. کربن گنبد ساخته شده است از دو بخش: بخش اول شامل 30 میکرون آلومینیوم گنبد سفت توسط یک PVD (فیزیکی بخار رسوب) کربن پوشش. دومین ویژگی های 300 میکرون کربن حلقه است که پیوند به صورت داخلی از بلندگو ساختار. در نتیجه سفتی و مقاومت به اعوجاج.

با تشکر اختصاصی میانی دوي درایو واحد هر گونه باقی مانده تشدید شده است مرطوب برای پاک کننده های میانی ارائه شده است.با توجه B&W واشدن سخنران منجر به بهبود قابل توجهی از نظر وسعت صدا. باس در 702 امضا شده است beefed تا با یک اجرای جدید از سری 800 الماس Aerofoil مخروطی.

هر دو 702 و 705 امضا در دسترس هستند برای خرید این ماه (ژوئن) قیمت £4499 و £2699 بود.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن