تماس با وظیفه سیاه و سفید عملیات: جنگ سرد تایید – تماشای تریلر تیزر سرد اینجا

Activision تا به تایید Call of Duty: Black Ops Cold War خواهد بود بازی بعدی در سری FPS نمادین و کاهش یافته است

توسط POSHTIBANNEWS در 29 مرداد 1399

Activision تا به تایید Call of Duty: Black Ops Cold War خواهد بود بازی بعدی در سری FPS نمادین و کاهش یافته است تریلر تیزر اول, که شما می توانید زیر را تماشا کنید.

عنوان جدید، توسعه یافته توسط Treyarch و Raven Software، به طور کامل در تاریخ 26 اوت آشکار خواهد شد، که کمی بیش از یک هفته فاصله دارد. تا آن زمان ما یک تریلر دو دقیقه ای به نام "تاریخ خود را بشناسید" برای فرو رفتن به، که به ما می گوید مقدار زیادی در مورد طرح و موضوع برای اقساط پنجم در سری عملیات سیاه.

کلیپ تصویری دنیای واقعی از مصاحبه ای که در سال ۱۹۸۴ با یوری بزمنوف نماینده سابق کا گ ب در سال ۱۹۸۴ انجام داد و کلماتش را پرت می کند و تمام تریلر سرد کننده را نقطه گذاری می کند.

پس از معرفی Bezmenov، تیزر می رود به معرفی یکی از شخصیت های بازی، یک جاسوس شوروی پورپورت شده با نام 'Perseus' که ادعا می شد نفوذ به هوش غربی، مصمم به زیر پا در اوردن سیاست آمریکا و اطمینان از اینکه USSR برنده مسابقه تسلیحاتی.

بزمنوف در ادامه به صحبت درباره برنامه های شوروی برای از بین ندادن روحیه آمریکا در یک دوره 15 تا 20 ساله قبل از بی آبرویی اقتصاد، روابط خارجی و سیستم های دفاعی آن می رود. آشنا به نظر می رسه؟ در اینجا تریلر نوشته شده در تماس رسمی از وظیفه حساب یوتیوب این شب:

بیشتر شما تماشای این تریلر, آن را آشکار می شود طرح بازی خواهد شد این طرح در نهایت بازی کردن در دوران مدرن, با ایالات متحده در حال حاضر جهنم خم بر نابودی خود.

هشدار بزنمنوف ادامه دارد. او به توانایی بازیگران خارجی برای بهره برداری از بحران که به دنبال سلطنت یک دولت برادر بزرگ در واشنگتن دی سی اشاره می کند، "که وعده بارهای از چیزهایی صرف نظر از اینکه آیا وعده ها انجام می شود یا نه."

بازی می گوید که بازی از رویدادهای واقعی و مذاکرات از دهه های طرح در ساخت الهام گرفته شده است. "تاریخ خود را می دانم و یا محکوم به تکرار آن، "تریلر ایالات متحده و با هشدار Bezmenov پایان می رسد: "بمب زمان تیک تیک. با هر ثانیه فاجعه نزدیک تر و نزدیک تر می شود. خطر واقعی است."

در ۲۶ اوت در وردانسک آشکار خواهد شد. این برای تلفن های موبایل مانند داستان جذاب ترین برای یک بازی CoD در مدت زمان. ما نمی توانیم صبر کنید تا ببینیم چه Activision، Treyarch و ریون در فروشگاه هفته آینده.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن