بهترین 8K TV 2020: سه covetable 8K تلویزیون

بهترین 8K TV: آینده وارد کرده است. در حالی که تلویزیون های 8K ارزان نیست, آنها برخی از نوآورانه ترین تلویزیون

توسط POSHTIBANNEWS در 27 تیر 1399

بهترین 8K TV: آینده وارد کرده است. در حالی که تلویزیون های 8K ارزان نیست, آنها برخی از نوآورانه ترین تلویزیون ها در بازار است. اگر شما می خواهید بهترین تلویزیون جهان را ارائه کرده است 8K جدید مرزی.

و 2020 شکل دادن به این سال که در آن آنها می تواند تبدیل به مقرون به صرفه تر از همیشه است. بسته بندی شده با حد تکنولوژی به عنوان می تواند نصب شده در داخل تخت خود را-صفحه نمایش, شما نمی خواهد پیدا کردن یک تلویزیون که روشن تر و یا به عنوان رنگارنگ به عنوان ورودی در این لیست است.

پرش به 7680 x 4320 وضوح می توان جزئیات بیشتر و وضوح از همیشه قبل از تولید یک افزایش چشمگیر در کیفیت تصویر بیش از بومی محتوای 4K. بسیاری از مردم بپرسید که آیا 8K است که ارزش آن به اندازه هزینه این واقعیت است که بومی 8K محتوای چند و دور بین. اما هنگامی که شما را دیده ام یک 8K TV در عمل آن را آشکار می شود که چرا آنها آنقدر جذاب و همچنین به همین دلیل تولید کنندگان تلویزیون و چند پخش در حال آماده سازی خود برای یک فشار بزرگ.

8K نیاز به یک صفحه نمایش بزرگ تا کوچکترین تلویزیون در این لاشی 75 اینچ. سامسونگ تولید تلویزیون های 55 اینچ (که ما بررسی نمی) اما قطعنامه های بالاتر بهتر با صفحه نمایش بزرگتر, بنابراین شما نیاز به پاک کردن مقدار زیادی از فضای.

و تعدادی از این تلویزیون های 8K پشتیبانی از HDMI 2.1 آوردن ALLM, VRR و eARC به برابر بالاتر-کیفیت عملکرد بازی. و کیفیت صدا. زیر نشان دهنده بهترین تلویزیون های 8K. اگر شما می خواهید آینده خانه سینما با تکنولوژی در حال حاضر رول آپ.

  • بهترین 8K TV: سامسونگ QE75Q950TS
  • بهترین 8K OLED TV: LG OLED88Z9
  • بهترین 8K HDR تلویزیون: سونی Sony KD-85ZG9

سامسونگ Q950TS

مسلما بهترین کیفیت تصویر از هر تلویزیون

مزایا:

  • دیدنی تصویر با کیفیت با طیف گسترده ای از قطعنامه
  • زیبا, لبه برش طراحی
  • نوآورانه و موثر ردیابی شیء سیستم صوتی

منفی:

  • یک یا دو بسیار نادر نور پس زمینه اشکالات
  • از آن خواهد شد بیش از حد گران برای اکثر خانواده ها
  • هیچ صدای دالبی پشتیبانی از چشم انداز

سامسونگ در آخرین 8K TV یکی از ایران و یکی از لبه برش تلویزیون ما تا کنون دیده ام.

در حالی که در £7,999 این Q950TS فاقد بازار انبوه تجدید نظر شود اما عملکرد آن را قادر به واقعا احساسی و عاطفی است. حتی با 8K مطالب کمیاب خود را ارتقاء مهارت های قابل توجه نمایش محتوای 4K است که به نظر می رسد واضح تر و بیشتر از بافت بومی 4K را نمایش می دهد. آن HDR عملکرد punchy و روشن سیاه سطوح پدیداری و رنگ به طور مداوم و متعادل و طبیعی به دنبال.

جدید OTS+ سیستم صوتی نیز کار می کند ارائه یک سطح از دقت نظر جلوه دادن که دیگر رقبا ندارد و در عین حال همسان. به عنوان ما آن را به نام ما در نقد و بررسی "این یک جهنم از یک تلویزیون است.

LG OLED88Z9

بزرگتر, بهتر و گران تر

مزایا:

  • تصویر خیره کننده با کیفیت 8K و خوب 4K منابع
  • طراحی زرق و برق دار
  • قوی سیستم تلویزیون هوشمند

منفی:

  • آن است که ارزان نیست
  • نیاز به یک خارجی جعبه رسیور برای غیر HDMI 8K منابع
  • برخی از جریان منابع می تواند نگاه های پر سر و صدا

این تلویزیون که در امان هیچ هزینه برای ارائه مطلوب 8K OLED عملکرد تولید یکی از زیبا ترین تصویر اجرای از هر تلویزیون.

با کمی بومی 8K محتوای موجود ارتقاء تمرکز در اینجا و Z9 طول می کشد محتوای 4K و ارائه آن در یک متراکم ترد و شیوه ای دقیق. رنگ عملکرد نیز خیره کننده و با تمام جزئیات به علاوه OLED خود انتشار OLED پیکسل Z9 از کیفیت تصویر یک درمان: غنی و طبیعی در چگونه تصاویر نگاه کنید.

آن نیاز به یک خارجی جعبه رسیور برای غیر HDMI 8K منابع, چیزی است که از یک ناامیدی اما این است که با این وجود شگفت آور 8K TV.

Sony KD-85ZG9

Sony KD-85ZG9

خیره کننده نسل بعدی تلویزیون

مزایا:

  • پر شور 8K HDR عکس با کیفیت
  • بسیار خوب و همهجانبه ارتقاء
  • بسیار عالی پردازش ویدئو و نور پس زمینه مدیریت

منفی:

  • فوق العاده گران قیمت
  • گاه به گاه محدود نور پس زمینه شکوفه مسائل
  • صدای می توانید در فیلم اکشن صوتی مخلوط

این یک belter از تلویزیون و احتمالا بهترین ویترین روشن 8K HDR محتوا. سونی نمی خواهد نشان می دهد که چگونه از آن روشن می رفتن اما اوج روشنایی بالاتر از سامسونگ تولید سیاه پوستان عمیق و punchy برجسته برای تحت طبیعی به دنبال تصویر.

جزئیات سطح بسیار زیاد و سونی پردازش حرکت است بهترین در بازار است. صوتی خیلی خوب است اما نه اتاق پر صدا شما ممکن است انتظار برای یک تلویزیون از اندازه آن است. نور پس زمینه گل یک موضوع است اما در حال حاضر آن را در دسترس است در همان قیمت به عنوان سامسونگ بالاتر از آن را کاملا رقابتی قیمت گذاری برای یک 8K TV.


آنچه شما نیاز به دانستن در مورد خرید یک تلویزیون 8K

چه 8K TV?

8K حمل چهار بار به عنوان بسیاری از پیکسل به عنوان یک تلویزیون 4K. که یک پرش از هشت میلیون پیکسل به 33 میلیون و یک قطعنامه دست انداز از 3840 x 2160 به 7680 x 4320.

که برای واضح تر مفصل تر و واضح تر تصویر. تماشای 8K شبیه به مشابه از طریق یک پنجره چنین سطح از وضوح آن را ارائه می دهد.

وجود دارد هر مادری 8K محتوا به تماشای ؟

بله و نه. بله به این معنا که محتوای 8K را می توان در یوتیوب – اگر چه در حالی که به نظر می رسد, آن را بیشتر به حیوانات و هلیکوپتر عکس از شهرستانها.

نه این حس هر, پخش, رسانه های فیزیکی و یا محتوا از خدمات جریان. موضوع 8K فقدان محتوا آورده شده است تا بسیاری از زمان, اما به منظور برای 8K به وجود آوردن زیرساخت ها و پایان-تجربه کاربر باید در جای خود به تحریک تقاضا است.

آیا من مجبور به نشستن نزدیک به صفحه نمایش برای دریافت 8K اثر ؟

شما می تواند. این 8K اثر این نسخهها کار بهترین برای صفحه نمایش بزرگ اندازه و بهتر است برای نشستن نزدیک به اندازه کافی به طوری که اکثریت خود را در نظر گرفته شده است تا صفحه نمایش.

آیا تلویزیون 8K پشتیبانی از HDMI 2.1?

بله, آن را ندارد و این مهم به عنوان HDMI 2.1 و بالاتر پشتیبانی از وضوح ویدئو و نرخ فریم از جمله 8K در 60fps. مشخصات همچنین پشتیبانی از متغیر نرخ تجدید (VRR) و خودکار حالت زمان تاخیر کم (ALLM) که هر دو انتظار می رود در PS5 و Xbox سری X کنسول. eARC است همراه در بیش از حد و با bitrate بالاتر که HDMI 2.1 اجازه می دهد که باعث می شود اتاق Dolby Atmos و DTS:X به توان به گیرنده AV از جریان خدمات و برنامه های.

هنگامی که 8K TV تبدیل به مقرون به صرفه است ؟

2020 است و انتظار می رود سال که 8K TV می شود بیش از فقط یک وسوسه انگیزی قطعه از تلویزیون tech. تلویزیون های گران خواهد بود اما انتظار این است که سامسونگ جدید 8K TV خواهد بود در همان ورزشگاه به عنوان آن 2019 گل سرسبد Q90R تلویزیون 4K.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن