نقشه های اپل در حال حاضر کاربران یادآوری به خود منزوی

در حالی که وجود دارد محدودیت های مسافرتی قرار داده و به جای بسیار زیادی را در سراسر جهان برخی از سفر است که هن

توسط POSHTIBANNEWS در 3 مرداد 1399

در حالی که وجود دارد محدودیت های مسافرتی قرار داده و به جای بسیار زیادی را در سراسر جهان برخی از سفر است که هنوز هم اجازه داده که مردم نیاز به رفتن به کشورهای دیگر برای کار یا اضطراری دیگر دلایل است. این SOP است که هر زمان که شما در بازگشت از سفر, شما باید خود جدا برای یک زن و شوهر از هفته را به مطمئن شوید که شما با آلوده coronavirus.

تبلیغات

در صورتی که آن را در حال حاضر آشکار برای برخی از مردم به نظر می رسد که اپل معرفی کرده است یک یادآوری کوچک در نقشه های اپل برنامه. با تشکر به یک صدای جیر جیر توسط Kyle ست خاکستری در توییتر به نظر می رسد که هر زمان که نقشه های اپل تشخیص دهد که شما ممکن است شده اند در فرودگاه پس از آن خواهد شد به شما ارسال یک یادآوری کوچک است که شما باید در خانه بمانند و خود-جدا اگر شما سفر کرده اند به تازگی.

البته شما می تواند در این فرودگاه به دلایل دیگر علاوه بر سفر اما یادآوری را در مفید آمده است با این وجود. آن را در واقع به نظر می رسد از ویژگی های بسیار خوب و زندگی را در کنار ویژگی های دیگر در نقشه های اپل است که نشان می دهد کاربران آن coronavirus تست مکان در نزدیکی آنها هستند.

این تنها چیزی است که اپل در حال انجام برای کمک به مقابله با این بیماری همه گیر. این شرکت قبلا همکاری با گوگل برای ایجاد یک چارچوب برای تماس با ردیابی برای کمک به مقامات بهداشتی در سراسر جهان نگه دارید بهتر زبانه ها در افرادی که ممکن است آلوده و یا تماس با کسانی که آلوده می شوند.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره اپل, نقشه Coronavirus Covid-19 و iOS.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن