Assassin's Creed Valhalla: آخرین تریلر, اخبار و بیشتر برای باز جهان ماجراجویی

Assassin's Creed Valhalla است که بعد از ورود در یوبی سافت باز جهان حق رای داشتن رسما اعلام شده است به عنوان بخ

توسط POSHTIBANNEWS در 14 اردیبهشت 1399

Assassin's Creed Valhalla است که بعد از ورود در یوبی سافت باز جهان حق رای داشتن رسما اعلام شده است به عنوان بخشی از های اخیر جریان. با در نظر گرفتن سری به وایکینگ بار, اولین تریلر سینمایی وارد کرده و آن را مثبت زرق و برق دار.

بررسی مورد اعتماد است وارد همه چیز ما در مورد Assassin's Creed Valhalla از جمله آخرین اخبار, شایعات, تاریخ انتشار, گیم پلی, و بیشتر.

Assassin's Creed Valhalla اخبار – تماشای اولین تریلر حق در اینجا

یوبی سافت منتشر کرده است اولین تریلر سینماتیک Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین و به نظر می رسد کاملا دوست داشتنی گذشته از همه این قتل به هر حال. آن به شرح زیر گروهی از وایکینگ ها به عنوان آنها سرمایه گذاری به سواحل انگلستان به نبرد با آنچه به نظر می رسد سلطنتی ارتش اشاره که برخی از این بازی برگزار خواهد شد در انگلستان در کنار مناطق دیگر در سراسر اروپا است. شما می توانید آن را برای خودتان شرح زیر:

توسعه دهندگان نیز منتشر شد نسخه های گسترده تر از تریلر که شامل در عمق تفسیر از سازندگان. اگر شما علاقه داشتن به یادگیری کمی بیشتر در مورد محیط و کاراکترهای بازی به طور کلی این است که ارزش چک کردن:

Assassin's Creed Valhalla تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

Assassin's Creed Valhalla راه اندازی خواهد شد در تعطیلات سال 2020 برای PS4, PS5, Xbox One, ایکس باکس سری X, PC و استادیوم. ما تصور آن خواهد شد راه اندازی یک عنوان برای کنسول های نسل بعد اقدام به عنوان یک جامد گرافیکی نیروگاه برای adopters اولیه.

مرتبط با: Yakuza 7 تبدیل خواهد شد این سری مانند قبل از هرگز

Assassin's Creed Valhalla

Assassin's Creed Valhalla گیم پلی – چگونه می تواند آن را بازی ؟

کسانی که عاشق ریشه و اودیسه را در خانه احساس را با Assassin's Creed Valhalla اگر چه Ubisoft ساخته شده برخی از تغییرات نوآورانه و شجاع بسط فرمول برای اطمینان از آن می ایستد. شما به عنوان Elvor یک جوان قاتل که شد از یک وایکینگ حل و فصل در دشت پوشیده از برف از نروژ. یک بار دیگر شما می توانید انتخاب کنید از شخصیت مرد و زن, گزینه, با این انتخاب به احتمال زیاد موثر بر آشکار روایت است.

پیشرفت را به تمرکز بر روی شخصیت خود را در کنار رشد وایکینگ حل و فصل است که شما را مدیریت خواهد کرد و رشد در طول مبارزات انتخاباتی. آن را تبدیل به بزرگتر و بلند پروازانه تر و شخصی تر به عنوان شما بازگشت به آن را دوباره و دوباره. روابط عاشقانه نیز به تایید بازگشت تا شاید شما حتی خانواده خود انتظار پشت در خانه ؟ ما امیدواریم که پس از این اوراق قرضه آخرین بار کمی بیشتر از هرزه flings.

تایید کشورهای شامل بریتانیا و اسکاندیناوی و نروژ است. همه از این خواهد بود به طور کامل کاوش با قایق یک بار دیگر اقدام به عنوان منبع اصلی خود را از حمل و نقل به عنوان شما hop بین جزایر گرفتن ماموریت و شکار برای گنجینه های. اودیسه و ریشه بودند مسلما بیش از حد بزرگ برای خود خوب است و به نظر می رسد سالن پذیرایی خدای اودین را به دنبال خواهد داشت در شبیه قدم به قدم.

مرتبط با: آینده نینتندو سوئیچ بازی

Assassin's Creed Valhalla

دنده به طور کامل قابل تنظیم (بله حتی ریش) بنابراین شما می توانید انتظار یک آرایه وسیعی از زره پوش و سلاح های سرد قطعه از لباس را به همین حین وایکینگ فتوحات. بازی های گذشته عالی بودند که آن را به غارت تقسیم چیز توسط نادر و حصول اطمینان از سلاح و زره تلاش پاداش شما احساس فوق العاده badass. با هر نوع شانس Valhalla خواهد شد تنها پس از گسترش این سیستم و ایجاد چیزی حتی بهتر است.

چگونه مبارزه را به کار گیرند هنوز مشخص نیست اگر چه ما تصور آن را به سادگی خواهد بود عمیق تر نسخه از آنچه که ما قبل از دیده می شود. سطح سیستم را تعیین خواهد کرد که کدام مناطق و ماموریت شما می توانید با صدای بلند و آرام روش ممکن است بدون در نظر گرفتن شرایط. تریلر مکان بدجور سنگین تمرکز بر تجزیه بنابراین شاید Valhalla خواهد بود بیشتر خشونت احشایی امر از ما استفاده می شود.

شما یک بار دیگر باید یک عقاب همراه که می تواند به نام بر دیده بانی کردن پایگاه دشمن در جستجوی غارت و دشمنان به شما مقدار زیادی از زمان برای برنامه ریزی رویکرد خود را قبل از غواصی در, و قتل همه است. جنبه های اجتماعی مانند گفت و گو گزینه به احتمال زیاد به بازگشت بیش از حد به خصوص با توجه به این واقعیت شما باید خود را در حل و فصل انتظار در نروژ است. ما می خواهم عشق را به سوار در متمایز بده به ایجاد روابط با برخی از شخصیت های این داستان واقعی شخصی سهام.

مرتبط با: Streets of Rage 4 نقد و بررسی

Assassin's Creed Valhalla تنظیم – از کجا می گیرد ؟

Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین را به ظاهر را در عصر وایکینگ (793 – 1066AD) و به دنبال این بازیکن به عنوان آنها مبادرت به تعدادی از مناطق مختلف در سراسر اروپا است.

تایید کشورهای شامل بریتانیا و نروژ و اسکاندیناوی. یوبی سافت به نظر می رسد مشتاق به کشف اجنبی شهرت وایکینگ ها از دیدگاه های مختلف نمایشگاه که خود را بدنام فتوحات تا به حال یک هدف فراتر از نیازی خونریزی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن