فوجی فیلم منتشر شده از نرم افزار است که تبدیل آن دوربین به پلاگین و بازی وب کم

برخی از شما ممکن است به یاد بیاورید که نه بیش از حد طولانی پیش کانن منتشر شد, یک نرم افزار است که اجازه به کار

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399
برخی از شما ممکن است به یاد بیاورید که نه بیش از حد طولانی پیش کانن منتشر شد, یک نرم افزار است که اجازه به کاربران از دوربین های خود را به نوبه خود آن را به یک وب کم. ما همچنین گزارش داد که به تازگی Fujifilm برنامه ریزی شده بود چیزی شبیه و خبر خوب برای Fujifilm دوربین صاحبان این است که آن را مانند به نظر می رسد این نرم افزار دارای پس منتشر شده است.
تبلیغات

لقب FUJIFILM X, وب کم, این آن را آسان برای Fujifilm صاحبان خود را تبدیل دوربین به وب کم به سادگی با متصل کردن آن به کامپیوتر خود. با توجه به شرکت "کاربران را قادر به نصب نرم افزار بر روی هر کامپیوتر و با استفاده از یک کابل USB اتصال پشتیبانی از دوربین برای ایجاد یک وب سایت-کنفرانس محیط زیست با مقدار بالاتر کیفیت تصویر."

آره شما بخوانید که حق آن را تقریبا فقط یک پلاگین و بازی تجربه است که باعث می شود آن فوق العاده آسان برای بهبود خود را در ویدئو کنفرانس تلفنی است. قبل از این کاربران می تواند به نوبه خود Fujifilm دوربین های دیجیتال به وب کم اما این درگیر آنها نیاز به خرید تجهیزات اضافی مانند ضبط کارت و استفاده از نرم افزار شخص ثالث, اما این طول می کشد تا مقدار زیادی از کار.

که گفت: ما باید توجه داشته باشید که نه همه Fujifilm دوربین های سازگار با این نرم افزار. در حال حاضر به نظر می رسد محدود به شرکت های high-end دوربین که شامل فوجی GFX100, GFX 50S, GFX 50R, X-H1, X-Pro2, X-Pro3 X-T2 X-T3 و T4.

در زمینه عکس و تصویری. بیشتر بخوانید درباره دوربین های دیجیتال و Fujifilm. منبع: fujifilm-x



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن