اپل برای اولین بار بازو مکینتاش خواهد شد 13-inch MacBook Pro دوباره طراحی iMac

با توجه به شایعات اپل به دنبال انتقال با استفاده از اینتل پردازنده های x86 به ARM پردازنده های مبتنی بر. این ا

توسط POSHTIBANNEWS در 2 تیر 1399

با توجه به شایعات اپل به دنبال انتقال با استفاده از اینتل پردازنده های x86 به ARM پردازنده های مبتنی بر. این امر بدون شک می تواند یک تغییر عظیم برای کاربران Mac در آینده و به عنوان مثل اپل که انتظار می رود به انتقال به آرامی. ما تا به حال در ابتدا شنیده می شود که این می تواند در قالب احیا شده 12-inch MacBook.

تبلیغات

هرچند که ممکن است نه لزوما 100% درست است. این است که با توجه به قابل توجه تحلیلگر Ming-Chi Kuo که ادعا می کند که اپل برای اولین بار بازو مبتنی بر مکینتاش خواهد شد کمی بیشتر بلند پروازانه که در آن آنها را به شکل 13-inch MacBook Pro و این (ادعا) دوباره طراحی iMac. با توجه به Kuo بازو MacBook Pro را نگاه یکسان به مدل فعلی و Kuo ادعا می کند که اپل ظاهرا قطع تولید مبتنی بر اینتل مدل یک بار بازو مدل ها راه اندازی شد.

همانطور که برای iMac ما شنیده می شود شایعه است که اپل می تواند برنامه ریزی 23-inch iMac و به نظر می رسد که شایعات نزدیک شد. Kuo ادعا می کند که دوباره طراحی iMac ورزش خواهد 24 اینچ صفحه نمایش با یک بازوی چیپ ست. به عنوان بزرگتر و کوچکتر از مدل های Kuo معتقد است که اپل هنوز هم تازه کردن آنها با پردازنده های اینتل در سه ماهه سوم سال است.

اپل ظاهرا در حال حرکت بود و نه به سرعت و با انتقال آن به بازو با تحلیلگر ادعا می کنند که اپل را 12-18 ماه به طور کامل انتقال همه از آن مکینتاش به بازو شروع 2021. آن را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما بررسی با ما فردا در WWDC سال 2020 برای جزئیات بیشتر (اگر وجود دارد هر گونه بود).

در زمینه اپل >کامپیوتر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره مانیتور, لپ تاپ, مک بوک, نرم افزار Wwdc و Wwdc سال 2020 است. منبع: macrumors



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن