Instagram پرتاب پول در سازندگان به فریب آنها را بیش از Infinite

Instagram در حال کار بر روی یک Infinite رقیب در قالب قرقره. برنامه راه اندازی کرده است در چندین بازار است و ان

توسط POSHTIBANNEWS در 9 مرداد 1399

Instagram در حال کار بر روی یک Infinite رقیب در قالب قرقره. برنامه راه اندازی کرده است در چندین بازار است و انتظار می رود برای پیدا کردن راه خود را stateside ماه آینده. با این حال آن را مدیریت به عنوان محبوب به عنوان Infinite? در حالی که آن را سخت به می گویند اگر آن را به نظر می رسد که Instagram در حال انجام همه چیز آنها می توانند را که اتفاق می افتد.

تبلیغات

به گزارش وال استریت ژورنال, به نظر می رسد که Instagram اساسا پرتاب پول در Infinite سازندگان و سعی در فریب آنها را بر روی پلت فرم خود را. این شرکت گفته است باید کنار صدها هزار نفر از دلار برای پرداخت به سازندگان که در آن پول بیشتر داده خواهد شد و به سازندگان که مایل به ایجاد محتوای منحصر به فرد به قرقره.

برای کسانی که تمایلی به ایجاد منحصر به فرد سوئیچ Instagram گفته می شود این درخواست سازندگان برای ایجاد مطالب نوشته شده بر روی قرقره برای اولین بار قبل از آن می رود بر روی سیستم عامل های دیگر. در حالی که رقابت خدمات جدید نیستند این است که در واقع بسیار خوب زمان برای Instagram را امتحان کنید و قرقره کردن زمین.

این به دلیل آن بود که قبلا گزارش شده است که دولت آمریکا بود که با توجه به ممنوعیت Infinite با توجه به تنش میان چین (Infinite شرکت مادر است که از چین). فرض کنید که اتفاق می افتد, آن را ترک خواهد کرد در این بازار است که ما مطمئن هستیم Instagram است که همه بیش از حد مایل به پر کردن.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Instagram و Infinite. منبع: macrumors



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن