گزارش: امسال Call of Duty خواهد بود به نام "عملیات سیاه و سفید جنگ سرد"

یک گزارش جدید پدید آمده است که نشت عنوانی لوبیا در این سال ورود در اکتیویژن فیلمهای تیرانداز حق رای دادن. Trey

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

یک گزارش جدید پدید آمده است که نشت عنوانی لوبیا در این سال ورود در اکتیویژن فیلمهای تیرانداز حق رای دادن.

Treyarch را در پروژه های آینده خواهد شد شناخته شده به عنوان "ندای وظیفه: عملیات سیاه و سفید جنگ سرد" با توجه به منابع در یوروگیمر که موید اخیر نمونه هایی از این عنوان در حال ظهور آنلاین.

این یک بیت از یک لقمه می گویند و دقیقا نمی رول کردن زبان و در عین حال خطوط با شایعات اخیر که Treyarch خواهد شد و در واقع بازگشت به جهان از آن یاد subseries البته در بوت فرم.

به نظر می رسد که جزئیات مربوط به آینده تیرانداز خواهد بود به طعنه در Call of Duty: Warzone جلوتر از تمام عیار نشان دهد. ما تصور این خواهد آمد در قالب به روز رسانی مکرر زیست محیطی و داستان سرایی که در آن بازیکن باید به دنبال سرنخ ها و قطعه با هم اتفاق می افتند رمز و راز است.

مرتبط با: آینده بازی PS4

برخی از بازیکنان در حال حاضر به کشف برخی از جنگ سرد دوران دارایی توسط glitching از طریق دیوار که یکی از آنها شامل یک هواپیمای جاسوسی که به نظر می رسد مانند آن خواهد بود در خانه خود در عملیات سیاه و سفید جنگ سرد. ما نمی شود شگفت زده اگر چیزهای مشابه کشف شده در این هفته آمده است.

این نشانهها نیز در این واقعیت است که Warzone ادامه خواهد داد وجود دارد به عنوان یک نهاد مجزا در کنار هر عنوان اصلی آن نقشه و مکانیک در حال به روز رسانی به منعکس کننده هر چه و هر مطلب جدید با تمرکز بر در نظر مکانیک و سلاح و تنظیم.

Call of Duty سالانه ورود به طور معمول نشان داد در ماه مه هر سال اما این برنامه ممکن است پرتاب به شار با توجه به شرایط اطراف Covid-19 و این واقعیت است که PS5 و Xbox سری X هستند در افق با عملیات سیاه و سفید جنگ سرد بدون شک اقدام به عنوان گل سرسبد بازی برای هر دو سیستم.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب