خسته از با استفاده از زوم این تیم تحریریه شروع به میزبانی جلسات در Red Dead Redemption 2

با جهان بیشتر یا کمتر در مستند ما در حال دیدن بیشتر مردم از خانه کار می کنند و با تکیه بر ابزارهای ارتباطی مان

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399
با جهان بیشتر یا کمتر در مستند ما در حال دیدن بیشتر مردم از خانه کار می کنند و با تکیه بر ابزارهای ارتباطی مانند زوم به چهره به صورت مجازی در جلسات. در حالی که وجود دارد هیچ مشکلی با استفاده از این برنامه مکالمه تصویری نویسنده و تصویرگر Viviane شوارتس و تیم او تصمیم گرفت به لرزش چیز کمی با میزبانی تیم خود جلسات داخل یک بازی ویدیویی.
تبلیغات

بازی در سوال این است که هیچ یک دیگر از Rockstar Red Dead Redemption 2. صحبت Rock, Paper, Shotgun, شوارتز گفت:"بیشتر ما فقط داشتن واقعا تلخه زمان. ما نیاز به مقابله با تمام کسانی که زوم و جلسات اسکایپ و ایمیل ها و تماس های تلفنی... و ما فقط احساس بدتر و بدتر و بیشتر اذیت همه زمان ها است."

اگر شما در حال پیدا کردن خود را خسته و پریشان در حالی که در زوم, تماس, شما تنها نیستید. در حالی که خسته کننده جلسات بدون شک عاملی, "زوم خستگی" واقعی است و به نظر می رسد که شوارتس و تیم او در بر داشت یک رمان و سرگرم کننده راه برای رفتن در اطراف آن است. با توجه به شوارتس آنها در ابتدا اقدام به این کار با استفاده از Minecraft اما متوجه شد که آن را مانع شد که مردم شروع به سرگردان کردن و آزادسازی شن در جلسه مجازی جداول به طوری که آنها تبدیل به Red Dead Redemption 2.

گمان ما این است که در واقع کاملا ایده آل به عنوان نشستن در اطراف آتش اردو صدا مانند سرگرم کننده و منجر به چت. برای جلوگیری از خود را از بودن بوت از سرور از بیکار بودن این تیم نیز شروع به دم کردن یک تن از مجازی و قهوه و در حال حاضر وجود دارد بحث در مورد شاید یک قابلمه خورش.

آن را برای تلفن های موبایل مانند یک ایده سرگرم کننده و اگر شما در حال پیدا کردن خود را زوم جلسات کمی کسل کننده شاید این می تواند یک ایده شما می تواند شناور به کارفرمایان و یا همکاران خود را برای جلسه بعدی.

در زمینه بازی >عمومی. بیشتر بخوانید درباره Coronavirus Covid-19 Red Dead Redemption, راک استار پیشی نگرفتند و زوم. منبع: rockpapershotgun



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن