اپل می خواهد برای ساخت یک 192 اتاق هتل در آن Austin پردیس

اپل دارای چندین دانشگاه مکان های اطراف ما, اما به نظر می رسد که این شرکت می تواند با برنامه ریزی در حال گسترش

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

اپل دارای چندین دانشگاه مکان های اطراف ما, اما به نظر می رسد که این شرکت می تواند با برنامه ریزی در حال گسترش در برخی از آنها و یا به طور خاص تر این شرکت پردیس واقع در شمال غرب Austin. با توجه به یک گزارش از فرهنگ نقشه به نظر می رسد که اپل ظاهرا به دنبال معرفی یک 192 اتاق هتل در آن Austin پردیس.

تبلیغات

در حال حاضر قبل از اینکه شما بیش از حد هیجان زده در چشم انداز ماندن در یک سیب هتل به نظر می رسد که این هتل بیشتر در مورد ارائه یک محل برای کارکنان به ماندن اگر آنها به سفر به Austin پردیس از محل دیگری است. این هتل که در حال حاضر نیست که یک نام تجاری را span 75,500 پا خواهد شد و شش داستان بلند است.

اپل تا به حال در ابتدا در زمینه برنامه های این دانشگاه در سال 2018 اما کسانی که قصد دارد پس از آن را شامل نمی شود یک هتل تا اخیرا به روز شده از برنامه تصویب شده در مارس ماه گذشته. به عنوان آن می ایستد هیچ یک از شرکت اپل و دانشگاه باید هتل ها به آنها ساخته شده به طوری که این امر می تواند برای اولین بار. مانند ما گفت شانس هستند این هتل استفاده می شود به خانه کارکنان که پرواز یا رانندگی در محل کار و یا اهداف آموزشی.

جالب است که این شرکت انتخاب کرده است برای قرار دادن یک هتل در آن Austin پردیس به جای آن مقر اما چه کسی می داند شاید که می تواند در آینده تغییر دهید.

در زمینه اپل >عمومی. بیشتر بخوانید درباره سفر. منبع: austin.culturemap



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن