سامسونگ Galaxy جوانه مجموعه زنده به سنگ ANC – می تواند از آنها بالا AirPods نرم افزار ؟

جذاب باقلا به شکل Samsung Galaxy جوانه های زندگی واقعی بی سیم گوشی به بیرون درز کرده اند را دوباره و این ما به

توسط POSHTIBANNEWS در 27 تیر 1399

جذاب باقلا به شکل Samsung Galaxy جوانه های زندگی واقعی بی سیم گوشی به بیرون درز کرده اند را دوباره و این ما بهترین نگاه در عین حال در این شرکت آخرین AirPods رقبا.

راه رفتن گربه حساب توییتر ارسال شده آنچه به نظر می رسد یک فیلم تبلیغاتی برای جوانه که به ظاهر طراحی شده برای بیشتر ارگونومیک مناسب در گوش ما.

شش کلیپ دوم نشان می دهد جوانه های جدید در سه رنگ سیاه و سفید و طلا. دومی به نظر می رسد عارف برنز سایه سامسونگ به نظر می رسد آماده برای دستگاه های دیگر در آن سقوط 2020 محدوده. آن را به احتمال زیاد این رنگ نشان دهنده تطبیق رنگ برای توجه داشته باشید کهکشان 20 است که انتظار می رود برای راه اندازی در طول این رویداد در آگوست 5.

این ویدئو در سوال نیز از ویژگی های ژانر "نگه داشتن سر و صدا کردن. اجازه دهید صدای در." نشان می دهد جوانه ها ارائه خواهد شد همان فعال نویز فن آوری به عنوان برجسته در اپل AirPods Pro. باید سامسونگ را بزرگ اسلحه با آن از ویژگی های آن خواهد بود تعجب آور به دیدن برچسب قیمت چین با شایعه $150 اما شاید این شرکت را به ایجاد یک بیانیه و رقابت از آب است.

مرتبط: بهترین های بی سیم از earbuds 2020

این شرکت همچنین می تواند انتخاب کنید به بسته نرم افزاری در کهکشان جوانه های زندگی با توجه 20 قبل از دستور; یک هویج dangled در گذشته است.

این آخرین نشت به ظاهر تایید طراحی دیده ایم قبلی کدها در اجرا به سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 آشکار در بستهای در آگوست 5.

سامسونگ خود را نیز آغاز شده است اذیت کردن جدید گوشی. در یک صدای جیر جیر از سامسونگ Mobile حساب در روز جمعه دعوت سامسونگ برای "تجربه جدید قدرت صدا" در طول بستهای رویداد ماه آینده. این کلیپ کوتاه ویترین یک فلز مایع تشکیل به شکل لوبیا و سپس به موسیقی توجه داشته باشید.

در حال کهکشان جوانه های زندگی در رادار خود را? آیا شما فکر می کنم آنها می تواند رقیب اپل AirPods Pro در حالی که نگه داشتن قیمت پایین ؟ اجازه دهید ما می دانیم @trustedreviews در توییتر

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب