اپل به تازگی خریداری یک VR شرکت – در اینجا آنچه در آن می تواند با آن انجام دهد

پس از ماه ها شایعات و حدس و گمان اپل سرانجام تایید کرد که آن را تکمیل کرده است کسب آن از NextVR. غول فن آوری ا

توسط POSHTIBANNEWS در 2 خرداد 1399

پس از ماه ها شایعات و حدس و گمان اپل سرانجام تایید کرد که آن را تکمیل کرده است کسب آن از NextVR.

غول فن آوری است که قابل پیش بینی کم حرف در مورد چگونه این برنامه به عمل یکپارچه سازی آخرین آن کسب کرد که تنها "اپل خرید کوچکتر و شرکت های فن آوری از زمان به زمان ما به طور کلی مورد بحث نیست هدف ما و یا برنامه."

اما ما نمی دانیم که NextVR بسیاری از تجربه در این زمینه از حوادث زندگی می کنند و ارتقاء جریان ویدئو. توجه به این حساب – همراه با این واقعیت است که اپل به شدت شایعه کار بر روی یک مخلوط هدست واقعیت – در اینجا چیزی است که ما ممکن است از شرکت در نه چندان دور آینده...

یک پله ارتقا به اپل TV Plus

حتی اگر اپل شده است به طور کامل shtum چگونه آن قصد دارد با استفاده از تکنولوژی VR بسیاری از مردم (عمدتا درس خوان روزنامه نگار نوع) می بینی که این شرکت می تواند در آستانه ادغام VR با آن زمان تلویزیون ارائه شده است.

مرتبط با: همه چیز ما در مورد اپل هدست VR

NextVR متکی در برجسته 360 درجه دوربین های ویژه دکل برای ضبط زنده 3D حوادث بنابراین احتمالا اپل نمی خواهد بود قادر به عطف به ماسبق به نوبه خود آن را نشان می دهد به VR تجربه است. و در زمان نوشتن فیلم و تلویزیون شاخه را به طور کامل متوقف شد به دلیل Covid-19 دورى قوانین.

اما این توقف در فیلمبرداری معنا است که اپل تا به مقدار زیادی از زمان در نظر گرفتن اینکه آیا یا نه آن عملی به ساقه یک سری کامل در VR. این شرکت می تواند انتخاب کنید به فیلم های آینده در قسمت برجسته دوربین و سپس ایجاد یک برنامه است که اجازه می دهد کاربران به لینک اشتراک خود را با یک هدست VR.

آن را کمی زود به آن تماس بگیرید (که تنظیم کردن دوربین است که هر دو پر هزینه و بزرگ برای استودیو فیلمبرداری) اما چه کسی می داند که ما ممکن است یک روز درمان می شود, به 3D نسخه های جنیفر آنیستون و ریس ویترسپون در صبح نشان می دهد.

همهجانبه زنده viewings با 6DoF

بازگشت در اوایل 2018, NextVR اعلام کرده بود که رفتن به آن ورزشی حوادث زندگی می کنند احساس می کنید حتی بیشتر واقع گرایانه با استفاده از نوع جدیدی از تکنولوژی. این فن آوری به نام شش درجه آزادی اجازه می دهد تا بینندگان به تغییر دیدگاه های خود را در یک VR تجربه و حرکت در خط خود را از دید. اساسا شما می توانید حرکت به جلو و عقب سمت به سمت و بالا و پایین. آن را یک نیشگون گرفتن و کشیدن اما آن را می سازد تمام تجربه احساس کمی بیشتر همهجانبه.

متاسفانه تنها چند وقایع فیلم برداری شد با استفاده از فناوری جدید قبل از کسب و کار شروع به سراشیبی برای NextVR. و اپل هنوز تایید نشده است اگر آن را به گوشته و در ادامه با سنت از جریان زندگی ورزشی در VR.

مرتبط: بهترین هدست VR 2020

با توجه به اینکه ممکن است در حالی که قبل از طرفداران مجاز به جمع آوری در جمعیت در یک ورزشگاه – و بسیاری از ما ناامید زندگی می کنند که برای تجربه آن را حس می کند برای اپل به ارائه برخی از نوع جایگزین در قالب یک VR تجربه. این حتی ممکن است محدود به, رویدادهای ورزشی, اما همچنین می تواند پوشش موسیقی و تئاتر بیش از حد.

قبلا NextVR حال برخورد با NBA اجازه داده است که این شرکت برای ایجاد یک زندگی VR جریان بازی بسکتبال. اما اپل می تواند این را در یک جهت جدید جسورانه و پوشش مناسب ورزشی مانند فوتبال است.

عکس بهتر و با ثبات کیفیت تصویر

فوق خالص است حدس و گمان (و کمی از افکار واهی و پوچ) اما به نظر می رسد نسبتا احتمال وجود دارد که اپل را به استفاده از NextVR تکنولوژی انحصاری برای ارتقاء جریان ویدئو و تثبیت VR تجربه است.

NextVR بیش از 40 اختراع ثبت شده است که ممکن است دلیل واقعی در پشت اپل خرید. Nestled در میان این اختراعات مربوط به 3D ضبط و VR جریان هستند یک تعداد انگشت شماری از اختراع ثبت شده برای ارتقاء تصاویر و تثبیت جنبش است.

این می تواند معنی است که اپل به سادگی با گرفتن این ایده ها پس از آن می تواند استفاده از آنها در طرح های خود را برای یک VR یا AR هدست. این شرکت حتی می تواند انتخاب کنید به سنگ تیز کردن در در فقط بصری ارتقاء فن آوری و به طور کامل چشم پوشی ما VR امید و آرزو.

اما این بعید به نظر می رسد. اپل شده است و خانههای گلی خالی بیش از چشم انداز آر و VR در حالی که با اولین شایعات علیرضا هدست در حال ظهور در سال 2016. و مدیر عامل شرکت اپل تیم کوک کرده است و حتی در رفته ثبت می گویند که او را هیجان زده در مورد چشم انداز آر.

بنابراین حتی اگر ما نمی تواند تمام عیار VR ثبت درام و زندگی ورزشی 3D streaming از اپل در آینده آن را نمی تواند تعجب آور باشد اگر این شرکت قصد دارد با استفاده از بهتری عناصر از این اختراعات در آینده VR محصول.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن