Mi واقعی گوشی بی سیم 2 اساسی: همه حقایق را در Xiaomi AirPods رقیب

Xiaomi پرده برداری از آخرین به روز رسانی به برخی از محصول محبوب خطوط این هفته است. ما در حال حاضر به اشتراک گذ

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399

Xiaomi پرده برداری از آخرین به روز رسانی به برخی از محصول محبوب خطوط این هفته است. ما در حال حاضر به اشتراک گذاشته شده تمام وجود دارد که در مورد جدید Redmi 9 گوشی های هوشمند سری و هوشمند Mi Band 5 ردیاب تناسب اندام و از آن زمان ما در زمان یک نگاه دقیق تر در Xiaomi جدید بارگذاری-مقرون به صرفه از earbuds. در اینجا همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد Mi واقعی گوشی بی سیم 2 اساسی.

Mi واقعی گوشی بی سیم 2 پایه یک جفت از earbuds طراحی شده برای استفاده روزمره است. جوانه های بسته بندی شده با حق بیمه ویژگی های سطح از 20 ساعت عمر باتری را با یک کلیک جفت شدن به دو میکروفون حذف نویز در تماس ساخت آنها واقعا وسوسه انگیز بسته بندی کمتر از £40.

خوانده شده در برای پیدا کردن همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد Mi واقعی گوشی بی سیم 2 اساسی از جمله که در آن شما می توانید آنها را دریافت کنید چه مقدار از آنها هزینه و تمام ویژگی های که با آنها آمده است.

مرتبط: بهترین های بی سیم از earbuds

هنگامی که به Mi واقعی گوشی بی سیم 2 اساسی منتشر می شود?

Mi واقعی گوشی بی سیم پایه 2 در دسترس هستند در بریتانیا از ماه جولای 16. که به معنی شما می توانید پنجه های خود را بر روی آنها در حال حاضر.

شما می توانید آنها را در Xiaomi فروشگاه آنلاین.

چقدر Mi واقعی گوشی بی سیم 2 اساسی هزینه ؟

قیمت برای Mi واقعی گوشی بی سیم 2 اساسی در شروع £39.99. اگر شما استفاده از Xiaomi earlybird ارائه و فروشگاه در حال حاضر شما حتی می توانید آنها را فقط برای £29.99.

از earbuds نشستن در پایان ارزان تر درست بی سیم در بازار به این معنی که آنها احتمالا نمی خواهید به بازار عرضه خواهد شد به هر true صوت است. اما اگر این هدفون ارائه ارزش خوبی برای پول آنها به طور بالقوه می تواند یک انتخاب عالی برای مسافران و روزانه کاربران در بودجه است.

مرتبط: بهترین ارزان واقعی بی سیم از earbuds

چه ویژگی های خواهد شد Mi واقعی گوشی بی سیم 2 اساسی داشته باشد ؟

Mi واقعی گوشی بی سیم 2 اساسی هستند خواهر و برادر جوان تر از Mi واقعی گوشی بی سیم 2. هزینه £30 کمتر از غیر basic edition.

از earbuds شبیه یک chunkier نسخه اپل AirPods حق را به روشن و سفید رنگ است. شباهت ها پایان ندارد وجود دارد, با هر دو هدفون نیز مباهات کنترل های لمسی و یک تماس زمانی که شما برای باز کردن مورد لطف Xiaomi pop-up جفت تابع (هر چند نیز مانند AirPods این ویژگی متاسفانه تنها با این نسخهها کار در گوشی های هوشمند ساخته شده توسط نام تجاری همان).

از earbuds هستند kitted با پیشرفته SBC و کدک AAC و همچنین به عنوان یک بزرگ 14.2 میلی متر پویا راننده که Xiaomi ادعای تولید اوج روشن و پر جنب و جوش mids و باس punchy. دو میکروفون محیط زیست لغو سر و صدا فیلتر کردن سر و صدای پس زمینه برای تماس های روشن تر در حالی که در گوش تشخیص معنی از earbuds حس خواهد شد که آیا آنها در گوش خود را و بازی و مکث آهنگ به طور خودکار مطابق.

از earbuds نیز شامل بلوتوث 5.0 همراه با پنج ساعت باتری با 20 ساعت در مجموع در این مورد است که می تواند به طور کامل شارژ از طریق USB-C در 1.5 ساعت.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن