کهکشان S20 Lite نشت وجود دارد به مراتب ارزان تر Samsung Galaxy S20 نسخه آینده

Samsung Galaxy S20 یکی از بهترین گوشی های آندروید شما می توانید خرید در حال حاضر -- و آن را به نظر می رسد مانن

توسط POSHTIBANNEWS در 22 خرداد 1399

Samsung Galaxy S20 یکی از بهترین گوشی های آندروید شما می توانید خرید در حال حاضر -- و آن را به نظر می رسد مانند وجود دارد ممکن است ارزان تر 'آرشیو' نسخه در راه است به زودی.

انتشار یک نسخه Lite از آن دستگاه گل سرسبد نمی توان خارج از شخصیت برای سامسونگ. در اوایل این سال ما رو هر دو کهکشان S10 Lite و Galaxy Note 10 Lite. این زمان از چه ساخته شده خود را همنام اما ارائه آن در قیمت پایین تر.

به گفته Sammobile – یک سایت معمولا بسیار قابل اعتماد هنگامی که آن را می آید به اخبار در مورد نام تجاری کره ای – وجود یک کهکشان S20 Lite در افق بیش از حد و آن را در حال توسعه تحت نام داخلی 'Samsung Galaxy S20 فن Edition'.

این گزارش در ادامه می گویند که گوشی باید با حداقل 128GB سازی و به رخ کشیدن یک UI 2.5. این خواهد بود که نسخه ای از سامسونگ آندروید پوست است که اعلام می شود در کنار آینده توجه داشته باشید 20 سری. ما انتظار داریم که تلفن های همراه با قوی تر Ultra نسخه رونمایی شود منتشر شد و در ماه اوت است.

مرتبط با: سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 نشت

کمی دیگر در مورد S20 Lite نازل شد بنابراین ما به طور کامل در تاریکی در مورد آنچه که چیپ ست. دوربین و یا صفحه نمایش تلفن را به استفاده از. حتی اگر آن را بسته بندی شده 'آرشیو' برچسب S10 Lite هنوز هم یک گوشی قدرتمند با Snapdragon 855 در قلب آن و یک صفحه نمایش OLED. آن را فاقد شین و پایان انتخاب مواد به طور منظم S20 هر چند که مطمئنا جایی که سامسونگ موفق به صرفه جویی در پول برای ارائه آن در قیمت پایین تر.

اگر سامسونگ به دنبال انتشار برنامه S10 Lite سپس ما نمی انتظار می رود این گوشی به درستی اعلام کرد تا اوایل سال آینده احتمالا حدود CES. این خواهد بود چند ماه قبل از این شایعه Samsung Galaxy S30 شد برای اولین. ما می خواهم برای دیدن یک مقدار زودتر آزادی برای این دستگاه هر چند که ما احساس S10 Lite راه اندازی شد outshone توسط S20 که مدت کوتاهی پس از.

البته همانطور که با هر اوایل شایعات آن را به بهترین وجه این کار را با کمی نمک می کنیم و با نگه داشتن یک چشم بر تحولات در ماه های آینده.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن