اپل AirTags می تواند از ویژگی های صدا هشدار به شما اجازه می دانم اگر شما نزدیک

اگر شایعات درست باشد اپل می تواند کار بر روی یک لوازم جانبی جدید به نام AirTags خواهد بود که این شرکت در پاسخ

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

اگر شایعات درست باشد اپل می تواند کار بر روی یک لوازم جانبی جدید به نام AirTags خواهد بود که این شرکت در پاسخ به کاشی بلوتوث انتقالها. در حال حاضر با توجه به یک صدای جیر جیر با جاش Constine یک سردبیر سابق در TechCrunch او نشان داده است برخی از ویژگی های مخفی در اپل "پیدا کردن من" برنامه است که می تواند سرنخ ما را به عنوان به چگونه AirTags کار ممکن است.

تبلیغات

با فرض این شایعات از AirTags واقعی آن را حس می کند که با استفاده از آنها می تواند بخشی از یک ویژگی "پیدا کردن من" برنامه همانطور که ما در گذشته دیده می شود. با توجه به Costine به نظر می رسد که وجود دارد استفاده از فایل های صوتی در این برنامه که برچسب در راه است که نشان می دهد که بسته به اینکه چگونه نزدیک شما هستند به دستگاه شما در حال ردیابی و یا چگونه دور شما آن را در بازی های مختلف برای تلفن های موبایل.

این به کاربران اجازه می دانم که اگر آنها "داغتر" یا "سرد" هنگامی که در تلاش برای قرار دادن دستگاه خود را که AirTags متصل می شوند. البته ممکن است که این ممکن است حتی نمی تواند مربوط به AirTags و آن را ممکن است برای آی فون/آی پد و یا AirPods که همچنین دارای یک "پیدا کردن من" از ویژگی های, اما آن را حس می کند که آن را به طور بالقوه می تواند استفاده شود به AirTags به عنوان به خوبی.

یکی از راه های AirTags می تواند ایستادگی کردن از رقابت است استفاده از ultra wideband تکنولوژی بلوتوث. این اجازه می دهد تا به صورت دقیق تر و یا ردیابی دقیق نسبت به فقط به طور منظم بلوتوث. فن آوری ساخته شده است به اپل در حال حاضر که برخی گمان بود که اپل راه تخمگذار پایه و اساس برای راه اندازی لوازم جانبی.

در زمینه اپل >تبادل نظر >شایعات..



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن