اپل در نهایت آوردن ساخته شده است در ترجمه به آی فون با سیستم عامل iOS 14

اپل در زمان به مجازی مرحله امروز در آن سالانه WWDC سال 2020 در کنفرانس توسعه دهندگان خود پرده بر آخرین فن آوری

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

اپل در زمان به مجازی مرحله امروز در آن سالانه WWDC سال 2020 در کنفرانس توسعه دهندگان خود پرده بر آخرین فن آوری از جمله تمام ویژگی های جدید در آینده برای iOS 14 این سال است. یک برنامه پرده برداری شد, اپل ترجمه.

اپل ترجمه یک مترجم ساخته شده است برای آی فون خود را تنظیم می رسند در کنار iOS 14 این سال است.

این برنامه قادر به ترجمه به 11 زبان در, راه اندازی, جمله زبان انگلیسی, ماندارین, چینی, فرانسوی, آلمانی, اسپانیایی, ایتالیایی, ژاپنی, کره ای, هر دو با متن و صدا. نرم افزار ترجمه زبان شما را وارد کنید به طور خودکار به طوری که شما نمی خواهد نیاز به حدس زدن آنچه زبان شما شنیدن.

مرتبط با: آنچه که اعلام می شود در WWDC سال 2020? یافتن پست های در ما زنده وبلاگ

اپل و گوگل ترجمه رقیب نیز از ویژگی های یک حالت مکالمه. به نوبه خود گوشی خود را چشم انداز و شما خواهید دید یک side-by-side نظر خود را به کلمات ترجمه به اندازه کافی بزرگ است که هر دو شما و شخص شما در حال چت کردن با می توانید هر دو زبان است.

اپل همه چیز در مورد حریم خصوصی در این سال و ترجمه نیست معاف از این. همه ترجمه ها پردازش محلی با اپل عصبی موتور بنابراین شما لازم نیست به نگرانی در مورد اپل گرفتن دست خود را بر روی داده های خود را. این همچنین بدان معنی است که این برنامه به صورت آفلاین کار است که ما قطعا می توانید ببینید که مفید هنگام ترجمه نشانه ها و منوها با داده های محدود در خارج از کشور.

مرتبط با: iOS 14 نشان داد: اینجا همه بهترین ویژگی های از ابزارک به پیام

اپل ترجمه نیست فقط ویژگی های جدید در آینده برای iOS 14 در سال 2020 است.

دیگر به روز رسانی شامل یک تجدید طراحی و ترجمه بهبود یافته پشتیبانی از Siri (با تشکر از اپل ترجمه) یک برنامه کتابخانه به بهتر سازماندهی صفحه نمایش خود را و ویدجت شما می توانید تصویر را بزرگ و کوچک برای اضافه کردن بیشتر سفارشی نگاه به آی فون خود را.

iOS 14 را نیز معرفی اپل تصویر-در-تصویر تصویری پنجره برای آیفون همراه با نقشه های بهبود از جمله, جدید, دوچرخه سواری, از ویژگی های, و, پاسخ, اشاره و جدید Memoji به نظر می رسد برای پیام.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن