قالیشویی حکیمیه تهران

قالیشویی حکیمیه تهران   در تهران به دلیل مساحت بزرگ و میزان جمعیت اش، همواره تعداد زیادی از قالیشویی

توسط POSHTIBANNEWS در 26 خرداد 1400

قالیشویی حکیمیه تهران

قالیشویی حکیمیه تهران

 

در تهران به دلیل مساحت بزرگ و میزان جمعیت اش، همواره تعداد زیادی از قالیشویی ها در مناطق آن فعالیت دارند. قالیشویی حکیمیه تهران یکی از این قالیشویی ها است. این قالیشویی در واقع شعبه قالیشویی ملکه در منطقه حکیمیه میباشد. کیفیت بالا، سرعت عالی، استفاده از ماشین آلات مدرن، به کارگیری مواد شوینده درجه یک ،نیروهای متخصص، قیمت مناسب و.... از جمله مهمترین مزیت‌های این قالیشویی است. ترکیبی از این موارد در کنار هم دیگر سبب شده است تا این قالیشویی انتخاب مناسبی برای اهالی این ناحیه باشد. ما در ادامه این مطلب قصد داریم مروری به نقاط قوت و مزایای این مرکز داشته باشیم تا شما هم بهتره دلیلی این محبوبیت را درک کنید پس اگر جزو ساکنین این ناحیه هستید، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

نقاط قوت قالیشویی حکیمیه تهران

قالیشویی حکیمیه تهران قبل از افتتاح خود نیازسنجی های مختلفی را در این منطقه انجام داد تا بتواند به خوبی نیاز اهالی این ناحیه را شناسایی کند. بعد از این، آنها اقدام به ارائه خدمات خود متناسب با این نیازها نمودند. همین مورد سبب شد تا آنها بتوانند این نیاز ها را پوشش داده و در مدت زمان کوتاهی به موفقیت‌های چشمگیری برسند. بخشی از این خدمات به شرح زیر است.

پیک های سریع

منطقه حکیمیه دارای ترافیک زیادی است. قالیشویی حکیمیه تهران سعی کرده تا به نحوی بار این ترافیک را از دوش مشتریان خود بردارد و به همین جهت پیک های سریعی را در این ناحیه مستقر کرده است. این پیک ها به خوبی با مسیرهای این ناحیه آشنایی دارند و می توانند در کمترین زمان ممکن خود را به محل مشتریان رسانده و یا سفارش ها را به آنها تحویل دهند. از طرفی دیگر خود کارگاه نیز در این منطقه افتتاح شده است. ترکیب این موارد در کنار سرعت عمل بسیار بالا، سبب شده تا مشتریان رضایت کامل داشته باشند.

کیفیت عالی

کیفیت را می توان یکی از مهمترین مشخصه های قالیشویی حکیمیه تهران دانست. این مرکز سعی کرده تا از شیوه‌های مختلفی برای افزایش کیفیت کار خود استفاده نماید. بدین جهت آنها نیروهای متخصصی را استخدام کرده اند که به خوبی با تار و پود فرش آشنایی دارند. این نیروها تک تک فرش های وارد شده به این مرکز را بررسی کرده و متناسب با ساختار و نوع آن ها مواد شوینده و شیوه شستشو را تعیین می کنند. از طرفی دیگر آن ها همواره از مواد شوینده خارجی برای تمیز کردن فرش های مشتریان استفاده می‌کنند. همین مورد سبب می‌شود تا مشتریان از میزان لکه بری و ریشه کشی فرشهایشان راضی باشند.

به کارگیری ماشین آلات مدرن یکی دیگر از فاکتورهایی می باشد که باعث افزایش کیفیت قالیشویی حکیمیه تهران شده است. این مرکز دارای تجهیزات پیشرفته ای است که می تواند به خوبی فرش ها را شسته و دخالت انسانی را به حداقل مقدار ممکن کاهش دهند. همین مورد سبب می شود تا خطای انسانی از بین رفته و فرش ها بدون آسیب تمیز شوند. از طرفی دیگر سرعت کار افزایش و هزینه های نهایی نیز کاهش می یابد.

قیمت مناسب

قالیشویی حکیمیه همواره در تعرفه گذاری های خود شرایط اقتصادی مردم را در نظر گرفته است و به همین جهت سعی کرده تا مناسب ترین تعرفه ها را به مشتریان عرضه نماید. بدین جهت آنها هزینه های اضافی را حذف کرده اند تا بتوانند مناسب‌ترین تعرفه‌ها را برای مشتریان خلق نمایند. این تعرفه ها به گونه ای است که بسیاری آن را ارزان ترین گزینه در این ناحیه می دانند. مجموع این موارد در کنار هم سبب شده تا قالیشویی حکیمیه تهران بهترین انتخاب برای اهالی این منطقه باشد.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن