زوم محبوبیت خود را به شدت کاهش یافت و پس از امنیت مجادلات

پس از یک افزایش ناگهانی در طول مراحل اولیه coronavirus مستند زوم محبوبیت گرفته است آمار گزارش جدیدی پیدا کرده

توسط POSHTIBANNEWS در 19 اردیبهشت 1399

پس از یک افزایش ناگهانی در طول مراحل اولیه coronavirus مستند زوم محبوبیت گرفته است آمار گزارش جدیدی پیدا کرده است.

ویدئو کنفرانس نرم افزار عکاسی به شهرت اجتماعی فاصله اقدامات آمد در سراسر جهان تا حد زیادی به دلیل آن اجازه می دهد تا شما را به چت تصویری با تا 100 نفر و تا 40 دقیقه بدون پرداخت یک پنی.

اما در اواخر ماه مارس و اوایل ماه آوریل یک سری از مسائل عمده پدید آمده و زوم زیر آتش سنگین آمد.

مرتبط: چگونه برای حذف خود را زوم حساب

در آن جدید Covid-19 جهانی اینترنت پدیده گزارش که از تجزیه و تحلیل ترافیک اینترنت در سراسر جهان در طول coronavirus بحران Sandvine ثبت یک رکود ناگهانی در زوم با استفاده از مارس 27 به بعد.

"به عنوان stay-at-home سفارشات شروع به آمدن در سراسر جهان, زوم ترافیک ضرب به طور چشمگیری پوسته پوسته شدن به سفارشات از قدر بالاتر به عنوان زوم محبوبیت" این گزارش می خواند. "آن را به عنوان سریع به عنوان برخی از مهمترین ویروسی برنامه های کاربردی است که ما را دیده اند در این پدیده گزارش از گذشته از جمله بازی مانند گوگل بروید.

"و پس از آن مسائل امنیتی شروع به ضربه زدن به برنامه. زوم-بمباران شد چیزی که باعث بسیاری از حوادث ناراحت کننده در جلسات مدرسه و بسیاری از مدارس ممنوع زوم. بسیاری از شرکت های نگران شد که اطلاعات اختصاصی می تواند به بیرون درز از طریق covert جلسه حضور و غیاب و محدود استفاده از زوم."

Zoombombing یکی از چندین امتیاز از نگرانی.

در حدود همان زمان آن را نیز پدید آمده است که زوم کرده بود به دروغ ادعا شده است که زوم تصویری جلسات بودند پایان به پایان رمزگذاری شده به این معنی که اگر آن را به اجبار به زوم توانایی به دست بیش از محتوای کاربران تماس های ویدئویی به مقامات دولتی یا اجرای قانون است.

با وجود هشدارهای از "پیامدهای امنیتی" از وزارت دفاع که تا به حال ممنوع کردن کارکنان خود را از با استفاده از این نرم افزار بوریس جانسون ادامه داد: برای استفاده از زوم برای جلسات کابینه.

نسخه iOS این برنامه زوم نیز یافت شده اند به ارسال داده های تحلیلی به Facebook بدون کاربران اجازه.

در اوایل ماه آوریل زوم ساخته شده یک تعهد برای پاک کردن تصویر خود و این شرکت پس از متوقف مخفیانه پارو اطلاعات کاربران را به Facebook و معرفی سخت تر جلسه کنترل به سعی کنید به دفع Zoombombers.

اما شرکت های دیگر در حال حاضر در تلاش برای سرمایه گذاری بر روی زوم را تازه کشف شده infamy. واتساپ تماس های ویدئویی در حال پایان به پایان رمزگذاری شده و برنامه به تازگی دو برابر آن تماس تصویری محدود به هشت نفر. گوگل در ضمن در حال حاضر نورد از یک ردیف برای گوگل دیدار که در ابتدا به شما اجازه تماس تصویری با تا 100 نفر تا 24 ساعت.

مربوط به: نحوه استفاده از Google دیدار به صورت رایگان

"صرف نظر از این واقعیت که آنها تا به حال یک قطره سطح ترافیک با تجربه بودن با زوم هنوز سفارشات از قدر بالاتر از آن بود که قبل از این آغاز شده است" گفت: Cam Cullen, Sandvine معاون رئيس جمهور از بازاریابی در طی یک تماس. "در واقع من فکر می کنم آنها در حال رفتن به بیرون آمدن از این با یک نرم افزار بهتر از آنها رفت و آن را با."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن