زوم را به مشتریان پرداخت می تواند به جلو نگاه به قوی تر ویژگی های رمزگذاری

در چند ماه گذشته تماس تصویری پلت فرم زوم به دست آورد عظیم افزایش محبوبیت آن است. متاسفانه برای شرکت در افزایش

توسط POSHTIBANNEWS در 12 خرداد 1399

در چند ماه گذشته تماس تصویری پلت فرم زوم به دست آورد عظیم افزایش محبوبیت آن است. متاسفانه برای شرکت در افزایش محبوبیت خود در آن قرار داده شده تحت یک معامله بزرگ از موشکافی در آن به سرعت کشف کرد که این برنامه تا به حال یک دسته از حریم خصوصی و مسائل امنیتی است.

تبلیغات

این شرکت پس از بهبود در آن را با زوم 5.0 به روز رسانی با شرکت حتی دستیابی به یک شرکت کمک خواهد کرد که افزایش آن رمزگذاری خدمات. در حال حاضر با توجه به گزارش از رویترز به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد به معرفی و حتی قوی تر ویژگی های رمزگذاری اما متاسفانه به نظر می رسد که این ویژگی های امنیتی جدید تنها در دسترس خواهد بود به مشتریان پرداخت.

در حالی که این ممکن است به رسم اعتراض از کاربران که تکیه بر این شرکت خدمات رایگان برخی بر این باورند که این ممکن است کار درست را انجام دهید. با توجه به جان Callas از اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا ساخت این ویژگی های امنیتی بخشی از آن پرداخت می شود خدمات می تواند اجازه می دهد زوم برای دلسرد کردن کاربران که ممکن است با تکیه بر پلت فرم برای دادن و یا برای دیگر فعالیت های مخرب.

برای کسانی که استدلال می کنند که دیگر در حال حاضر خدمات ارائه رمزگذاری قوی حتی به رایگان آن به کاربران به عنوان رویترز اشاره, شرکت هایی مانند Facebook و گوگل در حال حاضر پول خود را از طریق سایر خدمات و تبلیغات در حالی که زوم خیلی متکی به آن پرداخت خدمات درآمد.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره امنیت و زوم. منبع: ایسنا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن