اپل فروشگاه App ساخته شده برخی از جدی بانک در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

با وجود گوگل پلت فرم آندروید داشتن بسیار بزرگتر از سهم بازار به نظر می رسد که وقتی که می آید برای بدست آوردن پ

توسط POSHTIBANNEWS در 13 تیر 1399

با وجود گوگل پلت فرم آندروید داشتن بسیار بزرگتر از سهم بازار به نظر می رسد که وقتی که می آید برای بدست آوردن پول از نرم افزار, آن را سخت به انکار چقدر سودآور اپل پلت فرم iOS است. یک گزارش جدید از سنسور برج به نظر می رسد برای تایید است که به خصوص در طول coronavirus بیماری همه گیر.

تبلیغات

بر اساس اطلاعاتی که جمع آوری کرده اید به نظر می رسد که کاربران iOS صرف در فروشگاه App است که تقریبا دو برابر است که از کاربران آندروید در طول نیمه اول سال 2020 است. این گزارش ادعا می کند که فروشگاه برنامه موفق به کسب $32.8 میلیارد مقابل فروشگاه بازی که به دست آورده 17.3 میلیارد دلار است. به دنبال در همان دوره آخر زمان, App Store شاهد افزایش در هزینه های 24.7 درصد در حالی که بازی فروشگاه شاهد افزایش از 21 درصد است.

آن بود که قبلا پیشنهاد شده توسط برخی از تحلیلگران که اپل در واقع می تواند به نفع از coronavirus بیماری همه گیر. با توجه به مستندات و با مردم بیشتر در خانه گیر کرده آن پیشنهاد شد که کاربران را قادر به پیدا کردن راه های دیگر برای نگه داشتن خود را سرگرم و خرید تلویزیون را نشان می دهد و هزینه های برنامه ها یکی از راه های انجام این کار است.

این است که می گویند که کاربران آندروید نیست, انجام همان, اما با فرض اینکه این آمار و ارقام صحیح به نظر می رسد کاربران سیستم عامل iOS هستند و قطعا هزینه های زیادی بیشتر.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره آندروید و برنامه های iOS. منبع: sensortower



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن