با وجود گوگل پلت فرم آندروید داشتن بسیار بزرگتر از سهم بازار به نظر می رسد که وقتی که می آید برای بدست آوردن پول از نرم افزار, آن را سخت به انکار چقدر سودآور اپل پلت فرم iOS است. یک گزارش جدید از سنسور برج به نظر می رسد برای تایید است که به خصوص در طول coronavirus بیماری همه گیر.
بر اساس اطلاعاتی که جمع آوری کرده اید به نظر می رسد که کاربران iOS صرف در فروشگاه App است که تقریبا دو برابر است که از کاربران آندروید در طول نیمه اول سال 2020 است. این گزارش ادعا می کند که فروشگاه برنامه موفق به کسب $32.8 میلیارد مقابل فروشگاه بازی که به دست آورده 17.3 میلیارد دلار است. به دنبال در همان دوره آخر زمان, App Store شاهد افزایش در هزینه های 24.7 درصد در حالی که بازی فروشگاه شاهد افزایش از 21 درصد است.
آن بود که قبلا پیشنهاد شده توسط برخی از تحلیلگران که اپل در واقع می تواند به نفع از coronavirus بیماری همه گیر. با توجه به مستندات و با مردم بیشتر در خانه گیر کرده آن پیشنهاد شد که کاربران را قادر به پیدا کردن راه های دیگر برای نگه داشتن خود را سرگرم و خرید تلویزیون را نشان می دهد و هزینه های برنامه ها یکی از راه های انجام این کار است.
این است که می گویند که کاربران آندروید نیست, انجام همان, اما با فرض اینکه این آمار و ارقام صحیح به نظر می رسد کاربران سیستم عامل iOS هستند و قطعا هزینه های زیادی بیشتر.
در زمینه
. بیشتر بخوانید درباره آندروید و برنامه های iOS. منبع: sensortowertinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- اتحادیه اروپا می خواهد به سرکوب وب سایت پنهان کردن محتوای پشت کوکی دیوار'
- Marantz اعلام ورود به سطح PM6007 آمپلی فایر و CD6007 پخش سی دی
- Winners and Losers: Samsung's iPad Killer and Disney Plus' questionable Mulan strategy
- سونی رونمایی آن ZV-1 دوربین دیجیتال با هدف Vloggers و اثرگذارندهها
- یوتیوب در نهایت به معرفی تصویری فصل به آن را آسان تر به تماشای فیلم
- ویژگی های حریم خصوصی iOS 14 می تواند درآمد تبلیغ فیس بوک 88801100011088 اپل مدت هاست که موضع خود را در مورد حریم خصوصی touted و ویژگی های مختلف حفاظت از حریم خصوصی در هر دو iOS و macOS بسیار به آزار تبلیغ معرفی کرده اند. به نظر می رسد که این شرکت واقعا به نظر نمی رسد بیش از حد توسط اعتراض به دلیل iOS 14 انتظار می رود برای معرفی بیشتر از همان.تبلیغاتآنقدر که فیس بوک تا به حال برای پاسخ به تغییرات حریم خصوصی آینده در iOS 14 که در آن این شرکت هشدار تبلیغ کنندگان خود را که آنها در واقع ممکن است در نهایت دیدن افت 50٪ در درآمد. دلیل این است که در iOS 14، اپل به کاربران این گزینه را می دهد تا از ردیابی تبلیغات کاربران در سراسر برنامه ها و وب سایت ها جلوگیری کنند. در نتیجه کاربران احتمالا ً شروع به دیدن تبلیغات کمتر هدفمند/شخصی شده خواهند کرد.به گزارش فیس بوک، «در حالی که کمی کردن تاثیر بر ناشران و توسعه دهندگان در این مرحله با ناشناخته های زیادی دشوار است، در آزمایش شاهد کاهش بیش از 50 درصدی درآمد ناشر شبکه مخاطبان زمانی بوده ایم که شخصی سازی از کمپین های نصب آگهی تلفن همراه حذف <em>شد. در واقعیت،</em> تاثیر بر شبکه مخاطبان بر iOS 14 ممکن است بسیار بیشتر باشد، بنابراین ما در حال کار بر روی استراتژی های کوتاه مدت و بلند مدت برای حمایت از ناشران از طریق این تغییرات هستیم."iOS 14 در حال حاضر برای انتشار این پاییز آینده احتمالا در کنار اعلام آی فون آینده اپل 12 دستگاه میله. <!-- Web Push subscription button--> در زمینه اپل >تلفن همراه. اطلاعات بیشتر در مورد فیس بوک, iOS, Ios 14 و حریم خصوصی. منبع: 9to5mac <i></i> 88801100011088 اپل مدت هاست که موضع خود را در مورد حریم خصوصی touted و ویژگی های مختلف حفاظت از حریم خصوصی در هر دو iOS و macOS بسیار به آزار تبلیغ کنندگان معرفی کرده اند. به نظر می رسد که این شرکت واقعا به نظر نمی رسد بیش از حد توسط اعتراض به دلیل iOS 14 انتظار می رود برای معرفی بیشتر از همان. آنقدر که فیس بوک تا به حال برای پاسخ به تغییرات حریم خصوصی آینده در iOS 14 که در آن شرکت هشدار [...]
- نظر: اپل باید کپی کتاب کهکشان S بعدی مک بوک ایر
- Amex Score Goals: How the American Express Credit Score Simulator Works
- گوگل یک برنامه جدید است که می تواند رمزگشایی هیروگلیف را اختراع کردند
- ناشناخته فیلم آغاز خواهد شد تیراندازی به زودی