ZenBook Flip S اولین لپ تاپ اینتل اوو از اسوس است

این یک هفته بزرگ برای اینتل بوده است، با تایگر لیک در نهایت راه اندازی در مقابل رقابت سخت از AMD. در کنار دریا

توسط POSHTIBANNEWS در 14 شهریور 1399

این یک هفته بزرگ برای اینتل بوده است، با تایگر لیک در نهایت راه اندازی در مقابل رقابت سخت از AMD. در کنار دریاچه ببر, اینتل نشان داد اوو – یک برنامه جدید نیاز به مشخصات کاربر پسند. اسوس در حال پریدن در هیئت مدیره با ZenBook فلیپ S جدید است.

Asus Zenbook مانند ارائه می دهد یک تن از انواع, از لپ تاپ های سنتی تر مانند ZenBook جدید 14 به دورتر ZenBook طرفدار اواز یا موسیقی دو نفره محدوده. ZenBook تلنگر S نشسته جایی در وسط، ارائه مشخصات حق بیمه در فرم قابل تبدیل عامل.

مرتبط: اینتل اوو چیه؟

ZenBook Flip S

این سخت است بدانید که در آن برای شروع با ZenBook فلیپ S آن را به عنوان سه ویژگی های کلیدی است که می تواند تیتر شایسته تلقی می شود. ما با طرف اینتل از چیزها لگد زدن و، نه تنها ZenBook فلیپ S ویژگی اینتل فقط اعلام کرد پردازنده های تایگر لیک، اما آن را بخشی از برنامه جدید اینتل اوو خواهد بود. اوو جانشین پروژه آتنا است و تمرکز بر کاربر دوستی بیش از قدرت - مانند عمر باتری طولانی و شارژ سریع.

گنجاندن های جدید مربوط به اینتل مطمئن هستند که لپ تاپ جدید اسوس را به یک ماشین نیرومند تبدیل می کنند اما در بالای آن، اسوس ادعا می کند لپ تاپ جدید «نازک ترین OLED قابل تبدیل جهان» است. ما دیده ایم برخی از صفحه نمایش OLED زرق و برق دار بر روی لپ تاپ در سال جاری، مانند HP طیف x360 13، بنابراین برای دیدن این فن آوری صفحه نمایش لذت بخش در یک بسته نازک و قدرتمند است که قطعا جذاب است.

همراه با نازکی آن، قابل تبدیل است که قطعا نگاه کننده در بقیه بخش طراحی بیش از حد. با پایان جید سیاه و سفید، لهجه مس قرمز و برس آلومینیوم، دستگاه قطعا ایستادگی کردن از جمعیت است.

مرتبط: بهترین لپ تاپ های دانشجویی

برای کسانی که علاقه مند به اطلاعات کمی بیشتر از مشخصات اسوس ZenBook تلنگر S، بیایید نگاهی به:

پردازنده: 11 th Gen Intel Core i7 CPU گرافیک: یکپارچه اینتل زنبیق Xe GPU صفحه نمایش: 1.2 کیلوگرم نور; 4K UHD OLED صفحه نمایش لمسی رم: 16GB ذخیره سازی: 1TB PCIe 3.0 x4 SSD عمر باتری: تا عمر باتری 15 ساعت با USB-C شارژ آسان پورت: تاندربولت 4 USB-C, تمام اندازه HDMI و پورت USB نوع A وزن: ~1.2kg ابعاد: 13.9 x 305 x 211 میلی متر

ویژگی های اضافی همچنین شامل Asus NumberPad 2.0، لولا ErgoLift 360 درجه و پشتیبانی از سبک. اگر تمام آن درخواست های تجدید نظر، اسوس ذن بوک فلیپ اس از نوامبر در بریتانیا با قیمت ۱۷۹۹ پوند در دسترس خواهد بود.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن