ایکس باکس بازی پاس نهایی می آید به آندروید در این سپتامبر با بیش از 100 بازی

مایکروسافت اعلام کرده است که ایکس باکس بازی پاس نهایی خواهد شد آمدن به دستگاه های آندروید در سپتامبر این با بی

توسط POSHTIBANNEWS در 23 مرداد 1399

مایکروسافت اعلام کرده است که ایکس باکس بازی پاس نهایی خواهد شد آمدن به دستگاه های آندروید در سپتامبر این با بیش از 100 بازی در سراسر این سرویس گسترش.

پروژه xCloud در نهایت تبدیل خواهد شد یک جزء عمده از خدمات اشتراک در سال جاری ، اجازه می دهد شما را برای دسترسی به یک کتابخانه بزرگ از بازی با خود را موجود ایکس باکس بازی عبور عضویت و اتصال به اینترنت قوی است. شما قادر به نصب بازی های محلی و یا هر چیزی شبیه به آن خواهید بود. 

بازی پاس نهایی در سپتامبر 15 در سراسر 22 بازار راه اندازی, قبل از به آرامی به قلمرو بیشتر گسترش به عنوان مایکروسافت به عنوان خدمات در حال حرکت به جلو را جریمه. همه شما باید انجام دهد این است دانلود برنامه مربوطه، اتصال کنترل بلوتوث و شما خوب خواهد بود برای رفتن.

مرتبط با : بهترین ایکس باکس سری X بازی

برخی از بازی های تایید شده عبارتند از فورزا هورایزن ۴، یاکوزا کیوامای ۲، ارک: بقا تکامل یافته و همه ٔ انحصاری های اولین حزب مایکروسافت. بنابراین، شما از لحاظ فنی قادر خواهید بود تا راه اندازی Halo Infinite بر روی گوشي خود را هنگامی که آن را در سال جاری راه اندازی شد. دستاوردها، صرفه جویی و پیشرفت های دیگر را بیش از بین تمام سیستم عامل حمل. 

"ابر بازی همچنین باز جدید نیمکت هم op تجارب با بازی های سنتی آنلاین. بادبان به ماجراجویی در دریای دزدان در قرص خود را در حالی که یک دوست در کنار شما در کنسول بازی می کند، درست در همان اتاق. Xbox Wireابر بازی حذف نیاز به صبر کنید تا شما می توانید کنسول خود را به منظور بازی های مورد علاقه خود را دسترسی: فقط بلند کردن گوشی یا قرص خود را و بازی بازی های شما می خواهید، هر زمان که شما می خواهید،" خواندن یک پیام ارسال شده از ایکس باکسسیم.

مایکروسافت همچنین یک ارسال معرفی تعدادی از لوازم جانبی که به طور کامل در ایکس باکس بازی پاس نهایی برای آندروید کار منتشر کرده است. این ها شامل Razer Kishi، SteelSeries Arctis 1 Wireless و تعداد انگشت شماری از دیگر لوازم جانبی شخص ثالث است. من هنوز هم ترجیح می دهم بازی های من در صفحه نمایش بزرگتر است ، اما داشتن گزینه های بسیاری برای تجربه بازی پاس رویکرد بسیار جذاب با ایکس باکس سری X نیز در افق است.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن