محققان استرالیایی رسیدن به جهان سریع ترین سرعت اینترنت در 44.2 Terabits در هر ثانیه

سرعت اینترنت در سراسر جهان متفاوت است از کشوری به کشور و ارائه دهنده ارائه دهنده. اما در استرالیا محققان از مو

توسط POSHTIBANNEWS در 5 خرداد 1399
سرعت اینترنت در سراسر جهان متفاوت است از کشوری به کشور و ارائه دهنده ارائه دهنده. اما در استرالیا محققان از موناش, Swinburne و RMIT دانشگاه ها موفق به دستیابی به جهان سریع ترین سرعت اینترنت که در آن آنها موفق به ساعت آن را در عظیم 44.2 Tbps (terabits در هر ثانیه).
تبلیغات

این باعث می شود آن را یک میلیون بار سریع تر از آنچه که به صورت تجاری در دسترس در استرالیا در لحظه ای که در آن متوسط سرعت دانلود در 43.4 مگابیت در ثانیه. این دست آورد با استفاده از "میکرو شانه" نوری تراشه که شامل صدها نفر از لیزر مادون قرمز برای انتقال اطلاعات و بهترین بخش این است که آن را نیز انجام شده با استفاده از موجود زیرساخت های ارتباطی در کشور به این معنی است که محققان را مجبور به تکیه بر تخصصی زیرساخت ها است.

این امر همچنین به نظر می رسد به اشاره است که در آینده زیرساخت های موجود که در حال حاضر شده است به محل قرار داده می تواند اهرمی برای افزایش سرعت اینترنت بدون نیاز به تعمیرات اساسی کل سیستم. صحبت کردن, مستقل,,,,, Dr Bill Corcoran از دانشگاه موناش گفت: "وجود یک بیت از یک مسابقه جهانی روی در این لحظه برای به دست آوردن این تکنولوژی به مرحله تجاری به عنوان مارپیچ-شانه در آن قلب مفید است وقتی در یک طیف گسترده ای از فن آوری های موجود."

کورکوران همچنین اشاره می کند که ممکن است که در حدود پنج سال از تکنولوژی آنها استفاده می شود برای رسیدن به این سرعت می تواند تبدیل به صورت تجاری در دسترس است. "من حدس می زنم که ما می تواند دستگاه های مانند ما در دسترس به آزمایشگاه های تحقیقاتی در دو تا سه سال و اولیه استفاده تجاری در حدود پنج سال است."

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره اینترنت و علم است. منبع: مستقل



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن