چگونه برای پیدا کردن دیزنی به علاوه' محتوای 4K لیست

مانند هر جریان خدمات ارزش نمک خود دیزنی به علاوه ارائه می دهد بارهای از 4K فیلم و تلویزیون را نشان می دهد − بی

توسط POSHTIBANNEWS در 28 اردیبهشت 1399

مانند هر جریان خدمات ارزش نمک خود دیزنی به علاوه ارائه می دهد بارهای از 4K فیلم و تلویزیون را نشان می دهد − بیش از 100 عنوان با توجه به شرکت. اما پیدا کردن دیزنی به علاوه' محتوای 4K نیست و سر راست است. در واقع جستجو "4K" را نمی خواهد تا یک نتیجه. در اینجا چگونه برای پیدا کردن محتوای 4K در دیزنی به علاوه.

به روز رسانی: مانند دیگر سیستم عامل های دیزنی به علاوه به طور موقت ساخته شده 4K جریان در دسترس نیست به منظور کاهش پهنای باند و سهولت هر بالقوه فشار در شبکه های پهن باند با بسیاری از بیشتر مردم در حال کار از خانه بیش از حد معمول. دیزنی گفته است: "با توجه به نگرانی های ابراز شده از سوی مقامات دولتی در خصوص استفاده از خدمات باند پهن در این زمان به چالش کشیدن ما برقرار اقدامات برای کاهش پهنای باند استفاده و در برخی از شرایط جریان محتوا در HD و UHD فرمت های محدود خواهد شد و یا در دسترس نیست. با تشکر از شما برای صبر و درک."

مقاله اصلی شرح زیر است.

برای پیدا کردن دیزنی به علاوه' گنجینه ای از محتوای 4K, شما نیاز به پایین − کاملا دور پایین − اصلی دیزنی به همراه صفحه فرود.

disney plus 4k search

فشرده در بین 'دلتنگ فیلم' و 'حیوانات و طبیعت' بخش خواهد بود یک ردیف با برچسب 'فوق العاده HD و HDR'. یکنوع بازی شبیه لوتو!

disney plus 4k section main

به طرز عجیبی هر چند وجود ندارد مقدار زیادی از محتوا در اینجا. فقط 24 عنوان در واقع.

شما کشف یک مقدار بزرگتر کتابخانه محتوای 4K با غواصی به 'فیلم' بخش (بسته به نوع دستگاه شما با استفاده از, شما ممکن است پیدا کردن این در بالای صفحه فرود اصلی و یا در یک نوار و یا دیگر مانند منو).

در اینجا شما می توانید توسط 'Ultra HD و HDR و مراتب بزرگتر انتخاب 4K دیزنی به همراه فیلم ظاهر خواهد شد − 82 عنوان با شمارش من.

disney plus 4k movies

عجیب, شما نمی توانید با استفاده از این روش برای پیدا کردن 4K تلویزیون را نشان می دهد. هر چند وجود دارد این است که اختصاص داده شده به تلویزیون را نشان می دهد بخش لیستی از فیلتر اینجا را شامل نمی شود 'Ultra HD و HDR'.

disney plus tv shows section

این یک clunky سیستم که دیزنی امیدوارم بهبود در آینده نزدیک.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن