برندگان و بازندگان: سامسونگ صاحب مک بوک در حالی که 5G پردازان توطئه دریافت فریب خورده

شده است و هفت روز پس از آخرین برندگان و بازندگان ستون که به معنی آن یک بار دیگر برای این تیم در اعتماد برج به

توسط POSHTIBANNEWS در 18 خرداد 1399

شده است و هفت روز پس از آخرین برندگان و بازندگان ستون که به معنی آن یک بار دیگر برای این تیم در اعتماد برج به انتخاب بهترین و بدترین های جدید با تکنولوژی ضربه صحنه این هفته است.

این یک doozy از یک هفته با تعجب بیشتر اطلاعیه ها هدف قرار دادن تیتر بیش از هر کسی انتظار می رود. این شامل همه چیز از یک پروژه اتومبیل های رونمایی از آخرین مجموعه ای از درجه tellies از فیلیپس در نهایت رفتن در فروش.

اما مثل همیشه در طول هفته گذشته شده اند وجود دارد بسیار روشن برندگان و بازندگان دنیای تکنولوژی.

برنده: سامسونگ نشان می دهد که اپل یک یا دو چیز در مورد لپ تاپ

سامسونگ لپ تاپ هرگز بد است. اما در گذشته آنها تا به حال هرگز وای عامل اپل مک بوک. این هفته که به خوبی و واقعا تغییر با ورود سامسونگ ستارگان جدید Galaxy S. کتاب

طراحی شده توسط انتخاب, کوالکام یا اینتل تراشه های پردازنده این لپ تاپ یکی از swishest به دنبال ما تست کردم در مدتی.

این ویژگی یکی از بهترین صفحه نمایش شما در پیدا کردن یک لپ تاپ 13 اینچی ستارگان عمر باتری قابل اتصال LTE و فوق العاده براق طراحی است که باعث می شود مک بوک ایر نگاه کمی در دلپذیری طرف.

بیشتر چه, آن را یکی از بسیاری از جدید سامسونگ لپ تاپ و Ultrabooks تنظیم می رسند در آینده بسیار نزدیک. اگر دستگاه مطابقت با استاندارد تعیین شده توسط کتاب کهکشان S سامسونگ ممکن است یک مدعی برای سال 2020 لپ تاپ از سال است.

با توجه به این که این شرکت اعلام کرد آن را ترک لپ تاپ بازار در انگلستان در دسترس نباشد نه بیش از حد طولانی پیش این جای تعجب است که به نوبه خود از وقایع هیچ کس انتظار می رود و یک حرکت است که درآمد سامسونگ از یک محل به عنوان این هفته برنده است.

مرتبط: بهترین لپ تاپ

بازنده: 5G conspiracists خرید روغن مار

5G پردازان توطئه شده اند و همه شیوه ای از مشکلات شده است. انجام مسخره چیزهایی مانند حمله به تلفن دکل های در حال استفاده توسط اورژانس خدمات در طول یک بیماری همه گیر مستند.

اما این هفته آنها به خوبی و واقعا فریب خورده که از آن پدید آمده chiselers فروش ساختگی "5GBioShield" برای محافظت از آنها را از "خطرناک" فن آوری جدید. فروش به صورت متوسط £339 پاپ دستگاه است که بر روی کاغذ بسیار قدرتمند و ارائه خواهد شد نگران قلع فویل کلاه استفاده کنندگان "کوانتومی هولوگرافیک catalyser تکنولوژی". ظاهرا این اجازه می دهد تا چوب "تعادل و هماهنگ از اثرات مضر اختلال در تعادل الکتریکی تابش."

فقیر انگلیسی در بازاریابی کنار این واقعیت است که آن را به شدت مسحور چوب USB با قدرت های ویژه. به همین دلیل است که انگلستان استانداردهای تجارت بدن در حال تلاش برای خاموش کردن خرید و فروش آن است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن