Crash Bandicoot 4: آن را در مورد زمان همه چیز را ما می دانیم تا کنون

اکتیویژن و اسباب بازی برای باب پرده برداری کرده اند Crash Bandicoot 4: در این مورد هم یک بازی با نام تجاری جدی

توسط POSHTIBANNEWS در 2 تیر 1399

اکتیویژن و اسباب بازی برای باب پرده برداری کرده اند Crash Bandicoot 4: در این مورد هم یک بازی با نام تجاری جدید با یاد platforming و طلسم طول می کشد که به طور مستقیم پس از سه نفر از PS1 اصل. این عاقبت ما تمام شده است در انتظار, و آن را در آینده بعد از این سال.

اعلام شد در طول تابستان بازی ها, ویترین, که, ویژه, Geoff Keighley چت به برخی از سازندگان بازی و دقیقا به همین دلیل آنها تصمیم به بازگرداندن Crash Bandicoot بعد از این همه سال. ما تصور بسیار موفق remaster تا به حال چیزی برای انجام با آن.

از فیلم ها و اسکرین شات ها دیده ایم به نظر می رسد فوق العاده و وفادار جانشین کلاسیک platformers ما fawned بیش از همه کسانی که سال پیش. در اینجا به این امید که آن را نه تنها فقط به عنوان خوب اما هل حق رای دادن به جلو با ایده های جدید و نوآوری است.

بررسی مورد اعتماد وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد Crash Bandicoot 4: این مورد هم از جمله آخرین اخبار, گیم پلی, تریلر, تاریخ انتشار و بیشتر.

Crash Bandicoot 4

Crash Bandicoot 4 – آنچه در آن است ؟

Crash Bandicoot 4: آن زمان برای اولین بار اصلی ماجرا در platforming و جهان برای تقریبا یک دهه و عاقبت به طور مستقیم سومین مطلب که راه اندازی در اصلی پلی استیشن. این هم یک ادای احترام به حق رای دادن روز طلایی و هر دو شجاع مسیر جدید برای حق رای دادن است که برای اولین بار تعمید توسط Naughty Dog.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

Crash Bandicoot 4 تریلر – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

شما می توانید به تماشای اولین تریلر Crash Bandicoot 4: در این مورد هم زیر است. آن را ویژگی های یک دسته از گیم پلی از جمله تایید, سقوط نارگیل و قشر به عنوان شخصیت های قابل پخش. به نظر می رسد متنوع و رنگارنگ و سرگرم کننده!

Crash Bandicoot 4 تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

Crash Bandicoot 4: آن را در مورد زمان خواهد شد در آینده برای PS4 و Xbox One در اکتبر 2 سال 2020 است.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

Crash Bandicoot 4 گیم پلی – چگونه آن را بازی ؟

اسباب بازی برای باب رفت و به جزئیات زیادی در مورد Crash Bandicoot 4: این مورد در طول زمان خود را نشان می دهد. طرفداران خواهد بود خوشحال می دانیم که آن را حفظ کلاسیک خطی platforming و گیم پلی این سری شناخته شده است. تصادف Grand Neo Cortex تایید به عنوان شخصیت های قابل پخش همه از آن خواهد شد که خود به خود مهارت های منحصر به فرد و توانایی های خود. جمله بندی نشان می دهد ما را ببینید و حتی بیشتر پرده برداری قبل از ماه اکتبر نشان می دهد که می تواند شامل برخی از همه چهره های جدید به حق رای دادن.

سقوط خواهد بود قادر به تجهیز ماسک های مخصوص با خواص خود را. زمان ماسک اجازه خواهد داد که او را به کم کردن سرعت و یا معکوس زمان صرفه جویی در خود را از موانع و یا با خیال راحت گذشتن از حرکت سریع بخش که در غیر این صورت می تواند فوق العاده خطرناک باشد. جاذبه ماسک از سوی دیگر اجازه می دهد تا شما را به اجرای در و دیوار تلنگر بر روی سقف و تغییر چگونه اشیاء حرکت در اطراف محیط. این صدا مانند سرد شده و باید لرزش چگونگی رویکرد ما به هر منطقه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن