شاه توت است ساخت بازگشت در سال 2021 با گوشی های هوشمند جدید 5G

در یک نقطه از زمان، شاه توت عزیزم از تلفن های همراه بود و تقریبا همه یک شاه توت. این به لطف صفحه کلید سخت افزا

توسط POSHTIBANNEWS در 30 مرداد 1399

در یک نقطه از زمان، شاه توت عزیزم از تلفن های همراه بود و تقریبا همه یک شاه توت. این به لطف صفحه کلید سخت افزاری منحصر به فرد خود را همراه با خدمات منحصر به فرد مانند BBM. اگر شما از طرفداران شاه توت بود، شما ممکن است علاقه مند به یاد بگیرند که این شرکت در حال برنامه ریزی در ساخت بازگشت در سال 2021.

تبلیغات

این به لطف بلک بری است که به توافق با شرکتی به نام OnwardMobility که اعلام کرده اند قصد دارد تا یک گوشی هوشمند بلک بری جدید را در نیمه اول سال 2021 راه اندازی کند که در آن آن را با امضای خود صفحه کلید فیزیکی QWERTY همراه با پشتیبانی از اتصال 5G مجهز شده است.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد دستگاه (ها) که در سال 2021 راه اندازی خواهد شد شناخته شده است، اما جالب خواهد بود که ببینید که چگونه این شرکت کرایه خواهد شد. در حالی که بلک بری خود را متوقف ساخت تلفن برای مدتی، این شرکت همکاری با TCL که تولید چند گوشی بلک بری مارک.

با این حال، این همکاری در اوایل سال جاری به پایان رسید زمانی که TCL اعلام کرد که آنها دیگر ساخت و یا فروش گوشی های هوشمند بلک بری از 31st اوت، 2020. در آن نقطه از زمان به نظر می رسید مانند بلک بری نام تجاری گوشی های هوشمند خواهد بود دیگر, بنابراین تعجب آور است که ببینید که یکی دیگر از شرکت خواهد شد چیدن خاموش که در آن TCL متوقف شد.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید در مورد 5g و شاه توت. منبع: businesswire



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن