ویندوز 10 دارای یک منوی شروع و آن را کاملا خیره کننده

مایکروسافت نشان داده است یک شروع جدید طراحی منو های آینده به نسخه آینده ویندوز 10 سیستم عامل. به ندرت-tinkered

توسط POSHTIBANNEWS در 12 تیر 1399

مایکروسافت نشان داده است یک شروع جدید طراحی منو های آینده به نسخه آینده ویندوز 10 سیستم عامل.

به ندرت-tinkered-با حمایت از سیستم عامل های موجود در ساخت 20161 برای ویندوز خودی به ارمغان می آورد ساده تر طراحی با موضوع آگاه کاشی در حالی که از بین بردن جامد رنگ پس زمینه برای برنامه آیکون.

در یک پست وبلاگ مایکروسافت می گوید: "ما در حال زایش تا منوی شروع با طراحی ساده است که حذف رنگ جامد backplates پشت آرم در لیست برنامه ها و اعمال یکنواخت بخشی از پس زمینه شفاف برای کاشی."

شما می توانید قبل و بعد از در انیمیشن زیر:

مایکروسافت می گوید به روز رسانی مجموعه "مرحله زیبا برای برنامه های خود را" که شاید به خود می آید که تاریک حالت را فعال کنید و تنظیمات بهینه سازی:

نشان می دهد رنگ لهجه در زیر سطوح" برای "شروع و نوار وظیفه و اکشن سنتر" تحت تنظیمات > شخصی > رنگ.

در اینجا نگاهی جدید منو استارت با ویندوز dark mode را فعال کنید و رنگ لهجه به عنوان مجموعه ای به بالا. آیا این خیره کننده?

New Windows 10 Star Menu

در جای دیگر مایکروسافت نیز بازسازی Alt+Tab گزینه به آن را آسان تر به حرکت بین برنامه ها و باز کردن وب زبانه ها در Microsoft Edge.

مرتبط: بهترین لپ تاپ سال 2020

این شرکت افزود: "آیا شما multitasker? ما اخبار هیجان انگیز برای شما! ابتدا با امروز ساخت همه زبانه های باز در Microsoft Edge خواهد شروع به ظاهر شدن در Alt + TAB نه فقط یک فعال در هر پنجره مرورگر. ما در حال ساخت این تغییر بنابراین شما به سرعت می توانید به هر آنچه که شما انجام هر کجا که شما در حال انجام آن است."

بیشتر شخصی taskbar برای کاربران جدید این توانایی را به راحتی اخراج اطلاعیه و علاوه بر این از کنترل پنل ابزار به تنظیمات برنامه نیز در میان آینده تغییرات. این ویژگی ها در دسترس هستند فقط برای خودیها در حال حاضر و به احتمال زیاد آن را به مصرف کنندگان در آینده به ویندوز 10 به روز رسانی بعدی است که با توجه به این پاییز.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن