Fitbit می خواهد برای شروع ساخت اورژانس هواکش

با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر جهانی است در حال اجرا از برخی لوازم پزشکی به عنوان بیشتر از این منابع و ت

توسط POSHTIBANNEWS در 29 اردیبهشت 1399
با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر جهانی است در حال اجرا از برخی لوازم پزشکی به عنوان بیشتر از این منابع و تجهیزات در حال استفاده بیشتر از همیشه. به نظر می رسد مانند Fitbit می خواهد به انجام بخشی خود را برای کمک و به گفته مدیر عامل شرکت جیمز پارک این شرکت به دنبال ایجاد اورژانس هواکش است که می تواند توسط کارکنان بهداشتی درمانی.
تبلیغات

صحبت کردن با CNBC پارک نشان داد که Fitbit ارسال خواهد برنامه های خود را به اورژانس هواکش به FDA برای تصویب. این هواکش طراحی شده بودند پس از مشورت با پزشکان از عمومی ماساچوست بریگهام و اورگان بهداشت و دانشگاه علوم (OHSU). این شرکت امیدوار است که با عرضه زنجیره ای آنها قادر خواهید بود برای کمک به مبارزه با.

با توجه به پارک "وجود دارد بسیاری از نگرانی در مورد کمبود هواکش و متوجه شدیم که تخصص در حال حاضر در سراسر زنجیره تامین است." او می افزاید: "من فکر می کنم یکی از مزایای ما این است که ما باید زیرساخت ها و قابلیت تولید است. ما در حال حاضر 10 میلیون (پوشیدنی) دستگاه در هر سال, و ما قصد داریم به اهرم است که به ارائه محصول در هر حجم مورد نیاز هستند."

Fitbit نخواهد بود اولین شرکت به اهرم آن تولید و امکانات تولید برای تولید تجهیزات پزشکی. شرکت های دیگر مانند Razer در حال حاضر شروع به استفاده از خطوط تولید خود را به شروع به ساخت ماسک صورت.

در زمینه تبادل نظر >پزشکی. بیشتر بخوانید درباره Coronavirus Covid-19 و Fitbit. منبع: cnbc



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن