واتساپ به زودی تغییر مسیر شما را به Facebook Messenger برای گروه تماس های تصویری

واتساپ به تازگی افزایش آن در حد بالایی برای تماس ویدیویی گروهی از چهار به هشت اما برای بزرگتر گروه تماس به زود

توسط POSHTIBANNEWS در 28 اردیبهشت 1399

واتساپ به تازگی افزایش آن در حد بالایی برای تماس ویدیویی گروهی از چهار به هشت اما برای بزرگتر گروه تماس به زودی آن را به شما تغییر مسیر به Facebook Messenger.

در اواخر آوریل, Facebook اعلام مسنجر اتاق یک تماس ویدئویی ابزار است که می تواند میزبان به 50 شرکت کننده و مهمتر تحمیل هیچ محدودیت زمانی در تماس است. زوم Houseparty − آن را در آینده برای شما.

مرتبط: چگونه تماس تصویری در واتساپ

"شما می توانید شروع و به اشتراک گذاری اتاق در Facebook از طریق خوراک خبری گروه ها و وقایع پس از آن را آسان برای مردم را به رها کردن. به زودی ما اضافه کردن راه هایی برای ایجاد اتاق از Instagram مستقیم, WhatsApp, و, پورتال بیش از حد" Facebook گفت.

بیش از آخر هفته طولانی و WABetaInfo کشف کرد که یک میانبر برای دسترسی به مسنجر و اتاق های در حال توسعه برای واتساپ وب است که اجازه می دهد تا شما با استفاده از WhatsApp بر روی کامپیوتر خود را, اما در حال حاضر پشتیبانی از تماس های ویدئویی.

کلیک کردن بر روی مسنجر اتاق میانبر (سفید آیکون دوربین فیلمبرداری در داخل یک دکمه آبی) باعث می شود یک پنجره پیغام ظاهر می شود.

"معرفی مسنجر اتاق" آن را می خواند. "ایجاد یک اتاق در مسنجر و ارسال لینک به گروه های چت با هر کسی حتی اگر آنها واتساپ یا مسنجر. اتاق محافظت شده توسط رسول را رمزگذاری و کنترل حریم خصوصی اما نه پایان به پایان رمزگذاری شده است."

دو گزینه نشستن در زیر این پیام: 'لغو' و 'ادامه در مسنجر'.

WABetaInfo نیز کشف میانبر در اندروید و iOS نسخه های WhatsApp, اما به تکرار این قابلیت در توسعه و هنوز در دسترس برای عموم مردم گسترده تر را امتحان کنید.

هر دو Facebook و گوگل در حال حاضر به شدت پس از رفتن زوم و Houseparty. گوگل به تازگی ساخته شده گوگل پاسخگویی به رایگان استفاده کنید. این سرویس به شما امکان اضافه کردن تا 100 نفر به یک تماس تصویری و محدودیت زمانی است که در حال حاضر در 24 ساعت.

هفته گذشته از آن پدید آمده است که استفاده از زوم به طور قابل توجهی کاهش یافته است در پایان ماه مارس و پس از یک سری از امنیت و حفظ حریم خصوصی مربوط به اشتباهات.

مربوط به: نحوه استفاده از Google دیدار به صورت رایگان

مسنجر اتاق شد و اعلام کرد در مارس 24, اما نگران نباشید اگر شما نمی توانید ببینید این گزینه به آن را امتحان کنید است. "مسنجر اتاق نورد در برخی از کشورها در این هفته خواهد شد و گسترش به سایر نقاط جهان در هفته های آینده," Facebook گفت: در آن زمان.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن