زمانی که ایکس باکس سری S راه اندازی اتفاق می افتد ؟ گزارش جدید نشان می دهد دیگر صبر کنید

ایکس باکس سری S مشتاقانه پیش بینی, کوچک پشت نسخه نسل بعدی ایکس باکس سری X اعلام خواهد شد توسط مایکروسافت در ما

توسط POSHTIBANNEWS در 9 تیر 1399

ایکس باکس سری S مشتاقانه پیش بینی, کوچک پشت نسخه نسل بعدی ایکس باکس سری X اعلام خواهد شد توسط مایکروسافت در ماه اوت با توجه به گزارش های جدید.

به عنوان بخشی از یک گسترده تر در گزارش مایکروسافت تصمیم به برگزاری یک ایکس باکس 20/20 جلسه در ماه ژوئن یوروگیمر منابع می گویند این شرکت در حال آماده سازی برای راه اندازی کنسول موسوم به لاکهارت در ماه اوت است.

مایکروسافت خود گفت: یک جریان زنده از برخی توضیحات است که هنوز هم برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه اما امروز گزارش می افزاید: به اجماع رو به رشد است که این خبر ممکن است ذخیره شود تا هشتم ماه از سال است.

این گزارش می گوید این کنسول که بعید است به یک درایو نوری و ممکن است حداکثر در وضوح 1080p در اصل برنامه ریزی شده بود در ماه ژوئن اعلام کرد اما در حال حاضر شده است تحت فشار قرار دادند.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

البته خیلی از این به احتمال زیاد ناشی از اختلال ناشی از لغو E3 سال 2020 که به طور سنتی بزرگترین بازی نشان می دهد از سال است. Coronavirus همه گیر قرار داده و پرداخت می شود به این ها و ده ها تن از دیگر حوادث بزرگ در فن آوری و تقویم این سال را وادار به شرکت های بی شماری برای تجدید نظر در برنامه های.

این تصور مایکروسافت را با استفاده از E3 به اشکالات چلپ چلوپ با ورود کنسول های این فصل تعطیلات.

در حالی که مایکروسافت طولانی تایید ایکس باکس سری X چند ماه پیش, در مرحله اول با آن پروژه اسکارلت اطلاعیه ها آن است که هنوز به طور رسمی اذعان سری S 'لاکهارت' دستگاه است که شایعه فقط به عنوان طولانی است.

با این حال گزارش های اخیر همه-اما-تایید آن است که در واقع آینده, ترک پارسه به صبر کنید و ببینید که کدام گزینه است به احتمال زیاد به بهترین متناسب با نیازهای خود را. به نظر می رسد که تصمیم گیری است که هنوز هم حداقل یک ماه دور.

بر اساس اخیر نشت آیا شما فکر می کنم شما بیشتر از یک سری X و یا سری S پرنیان ؟ صدای جیر جیر با ما @trustedreviews خود را با افکار

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن