فروپاشی رایگان خواهد بود به بازی در سراسر PS4, Xbox One و PC این آخر هفته

V1 Interactive اعلام کرده است که فروپاشی خواهد شد دریافت رایگان آخر هفته در سراسر PS4, Xbox One و PC در پایان

توسط POSHTIBANNEWS در 7 مرداد 1399

V1 Interactive اعلام کرده است که فروپاشی خواهد شد دریافت رایگان آخر هفته در سراسر PS4, Xbox One و PC در پایان این ماه است.

راه اندازی در ماه ژوئن به نسبتا ولرم انتقادی و تجاری پذیرش به نظر می رسد بلند پروازانه تیرانداز چند نفره تا به حال مشکل حفظ یک فعال مخاطبان در تمام سیستم عامل.

رایگان آخر هفته است یک راه عالی برای برگرداند علاقه و امیدوارم به برخی از بازیکنان جدید به, برابر, پس از فروپاشی اتحاد یک تعداد انگشت شماری از ایده های منحصر به فرد است که ارزش چک کردن.

با توجه به بخار نمودار متوسط تعداد بازیکن برای فروپاشی در سراسر 30 روز گذشته 10 بود که فقط به اندازه کافی برای پر کردن یک تک و چند نفره بازی. بنابراین ما تصور آن را تقریبا غیر ممکن است به سرمایه گذاری در یک اکوسیستم آنلاین هیچ کس در حال پخش است.

مرتبط: بهترین بازی PS4

V1 تعاملی است که به وضوح به امید معکوس این بد بخت و اقبال با رایگان آخر هفته ارائه می دهد که تمام مبارزات انتخاباتی انفرادی و چند نفره را تجربه کنید به این معنی که شما قادر خواهید بود به اتمام داستان و صرف زمان معقولی با بخش آنلاین برای چند روز.

اگر شما مشتاق به استفاده از رایگان آخر هفته را آغاز و در ماه جولای 30th و اجرا خواهد شد تا August 3rd. همه خود را آنلاک پیشرفت و صرفه جویی در داده ها را حمل بیش به تجربه کامل اگر شما تصمیم به گرفتن غوطه پس نگران نباشید در مورد نیاز به راه اندازی مجدد اگر آن را قلقلک فانتزی خود را.

فروپاشی ایجاد شده توسط یک تیم گروگان مارکوس لتو یکی از اصلی ذهن در پشت هاله و هسته آن قضیه بلند پروازانه است. شما به عنوان Romer Shoal یک Gravcycle خلبان که دستورات یک گروه از متحدان از آسمان است.

این یک ترکیب متمایز از FPS/RTS است و ارزش پریدن به, حتی اگر آن مکانیک هرگز کاملا تحقق بخشیدن به پتانسیل کامل خود و روایت و جهان, سقوط یک آپارتمان کوچک. اما اگر شما می توانید تمام آن را بدون پرداخت یک پنی, آن را قطعا ارزش زدن توپ.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن