واتساپ به زودی می تواند به کار در سراسر دستگاه های متعدد را با همان تعداد

بر خلاف برنامه های مانند خط اسکایپ, مسنجر WhatsApp متکی به یک شماره تلفن را به عنوان یک شناسه شخصی. این به این

توسط POSHTIBANNEWS در 7 مرداد 1399

بر خلاف برنامه های مانند خط اسکایپ, مسنجر WhatsApp متکی به یک شماره تلفن را به عنوان یک شناسه شخصی. این به این معنی است که شما تقریبا محدود به فقط داشتن WhatsApp بر روی یک دستگاه (و نه شمارش وب/دسکتاپ نسخه از نرم افزار). این می تواند یک کمی سخت اگر شما خود را به دستگاه های متعدد است که شما می خواهم برای دریافت پیام ،

تبلیغات

اما خبر خوب این است که همه چیز می تواند تغییر به زودی. با توجه به یک گزارش از WABetaInfo به نظر می رسد که WhatsApp را معرفی کرده است یکی از ویژگی های مخفی داخل آندروید نسخه بتا از نرم افزار است. بر اساس این ویژگی به نظر می رسد مانند واتساپ گرفتن می تواند به کاربران اجازه می دهد به استفاده از واتساپ بر اساس همان شماره در سراسر دستگاه های متعدد.

این ویژگی است که به نام دستگاه های مرتبط و به نظر می رسد اجازه می دهد تا کاربران به لینک های متعدد دستگاه های که با استفاده از همان تعداد به یک حساب WhatsApp. به همین دلیل هر کسی که نیاز به چنین ویژگی می تواند باشد که برخی از مردم تلفن های متعدد برای کار و/یا شخصی اما هنوز هم می خواهم برای دریافت پیام های WhatsApp بدون نیاز به اشتباه افراد دیگر با کار های مختلف/شخصی اعداد.

وجود دارد هیچ کلمه ای در زمانی که این قابلیت منتشر خواهد شد اما واقعیت این است که آن را ظاهر در آخرین بتا از نرم افزار نشان می دهد که ممکن است آن را راه اندازی در نه چندان دور در آینده است.

در زمینه تلفن های همراه. جزئیات بیشتر در مورد برنامه Whatsapp. منبع: thenextweb



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن