سونی اعلام کرد WF-SP800N واقعی بی سیم از Earbuds

وجود دارد بسیاری از بی سیم از earbuds در بازار امروز, و به نظر می رسد که سونی در حال هل دادن محصولات نه به شدت

توسط POSHTIBANNEWS در 19 اردیبهشت 1399

وجود دارد بسیاری از بی سیم از earbuds در بازار امروز, و به نظر می رسد که سونی در حال هل دادن محصولات نه به شدت. این شرکت در حال حاضر یک زن و شوهر از بی سیم از earbuds در بازار مانند بالا پایان WF-1000XM3 و پایین تر پایان WF-XB700 اما اگر شما می خواهید چیزی در جایی در وسط سونی تا به شما پوشانده شده است.

تبلیغات

این شرکت به تازگی اعلام آخرین جفت بی سیم از earbuds در قالب WF-SP800N. بر اساس آن قیمت آن نشسته در جایی در وسط این شرکت دو نفر دیگر ارائه شده در $200, اگر چه آن را نیز به نظر می رسد به دست آورده اند از ویژگی های اضافی است که آن را جذاب تر به کاربران فعال.

شرکت مباهات است که این earbuds ارائه IP55 امتیاز که به معنی آن است که عرق مقاوم ساخت آنها یک جفت مناسب از earbuds برای استفاده در سالن ورزش. آنها همچنین با سر و صدا لغو بنابراین اگر شما می خواهید به تنظیم کردن برای تلفن های موبایل در ورزشگاه و فقط تمرکز خود را بر روی تمرین این ویژگی قطعا در مفید آمده است.

از earbuds همچنین وعده بسیار طولانی عمر باتری تا 9 ساعت در یک شارژ. همانطور که انتظار می رود وجود دارد خواهد بود یک همراه شارژ مورد است که می افزاید: یکی دیگر از 9 ساعت به این معنی که شما قادر خواهید بود به فشار در مجموع 18 ساعت قبل از نیاز به شارژ و همه چیز را دوباره. اگر اینها از earbuds شما علاقه مند هستید, شما می توانید قبل از سفارش آن را در آمازون که در آن انتظار می رود منتشر خواهد شد در پایان ماه.

در زمینه صوتی >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره هدفون و سونی. منبع: prnewswire



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن