آیا ایکس باکس سری X راه اندازی بازی ؟

ایکس باکس سری X است که به آرامی اما مطمئنا با نزدیک شدن به طلیعه چیزی بودن در یک نسل جدید از کنسول های کنار PS

توسط POSHTIBANNEWS در 10 مرداد 1399

ایکس باکس سری X است که به آرامی اما مطمئنا با نزدیک شدن به طلیعه چیزی بودن در یک نسل جدید از کنسول های کنار PS5. مثل همه بزرگ سخت افزار راه اندازی آن خواهد بود که همراه با مجموعه ای از بازی های عظیم مجموعه به نمایش گذاشتن این کنسول در بهترین حالت آن است.

اما مایکروسافت در حال پخش است چیز کمی متفاوت با ایکس باکس سری X با همه عمده آن راه اندازی ارائه شده نیز از آمدن به ایکس باکس و ویندوز 10 به طور همزمان. این گریه به دور از پلی استیشن 5 خواهد شد که ارائه امثال demon's Souls و مارول مرد عنکبوتی: مایلز مورالس به عنوان سنتی انحصاری.

مایکروسافت رویکرد مسلما یک شمشیر دو لبه است و می تواند به نوبه خود به دور به طور کلی مصرف کنندگان, اما آن را به راحتی بیشتر به جلو فکر کردن رویکرد به ویژه با خدمات مانند ایکس باکس بازی پاس و پروژه xCloud تبدیل شدن بیشتر و بیشتر جریان اصلی.

آیا ایکس باکس سری X راه اندازی بازی ؟

ما وارد اصلی راه اندازی بازی های ما در مورد تا کنون برای ایکس باکس سری X زیر که شامل اول فیلم های پرفروش hitters بزرگ از اشخاص ثالث و حتی یک زن و شوهر از indie عزیزان.

Halo Infinite

هاله بی نهایت

توسعه دهنده: 343

آن بوده است که تقریبا چهار سال پس از انتشار بازی Halo 5: Guardians که یک غیبت طولانی از Master Chief و شرکت, به ویژه هنگامی که ریکلایمر سه گانه حل نشده باقی مانده پس از یک واقعا حماسه cliffhanger. کورتانا رفته و سرکش و به دست گرفتن کنترل سیستم های UNSC در سراسر کهکشان. آه و او را در بر داشت یکی دیگر از بازی Halo حلقه به معنی او می تواند کل جهان را با او اگر رئیس داور و دوستان را متوقف کند او را قبل از آن خیلی دیر است.

هاله بی نهایت ادامه خواهد داد و این داستان رغم اینکه یک شماره و ورود در حق رای دادن. آن را به عنوان در یک جهت جدید با هدف به تصویر کشیدن محیط های وسیع تری و بیشتر بلند پروازانه مکانیک تمام ساخته شده ممکن است توسط فشار هوا موتور. شانس هستند شما می شود teaming تا با دوستان در ماموریت و در نهایت نتیجه گیری یک روایت ما منتظرش بوده ام برای دیدن به ثمر می آیند. آن زمان برای مبارزه به پایان برسد.

Yakuza 7

Yakuza 7: مانند اژدها

توسعه دهنده: SEGA

داشتن در حال حاضر منتشر شده است به عنوان یک انحصاری PS4 در ژاپن Yakuza: مانند یک اژدها خواهد بود پس از رسیدن بر روی PS4, PS5, Xbox One, ایکس باکس سری X و کامپیوتر در غرب بعد از این سال. که سیستم عامل بیش از هر Yakuza راه اندازی قبل از آن و بسیار هیجان انگیز در آینده برای سگا فرقه حق رای دادن. آن را یکی از ما شده ایم در مورد فریاد از پشت بام ها برای سال در اینجا در مورد اعتماد, بررسی, و ما نمی توانیم صبر کنید برای محبوبیت خود را به موشک وار رفتن.

برای کسانی که نا آشنا Yakuza: مانند یک اژدها است که یک نقش بازی کردن بازی های ویدئویی مجموعه یوکوهاما در ژاپن است. بر خلاف نوشته های قبلی در این سری این است که به نوبه خود مبتنی بر امر شامل جدید شخصیت های جدید شهر و فراوانی جدید مسخره فعالیت های شرکت در سراسر کمپین گسترده. آن را هنوز هم تا حدودی بیگانه برای دیدن چنین تاسیس پلی استیشن حق رای دادن را به یک چلپ چلوپ بر روی Xbox ولی اگر آن را به معنی مردم و حتی بیشتر می توانید لذت بردن از آن هستند که ما برای شکایت.

Watch Dogs Legion

سازمان دیده بان سگ لژیون

توسعه دهنده: Ubisoft

سازمان دیده بان سگ لژیون طول می کشد بازیکنان را به یک چشم انداز آینده بریتانیا که در آن بحث مبارزه با تروریسم در اروپا نتیجه تبدیل لندن به نئون خیس dystopian hellscape. ناگهانی حمله تروریستی به ارمغان آورده پایتخت تحت حکومت استبدادی با پلیس نظامی رومینگ خیابان و قرار دادن سرکش شهروندان را به تسلیم.

شما در حال DedSec و می توانید استخدام کسی در جهان به یک مقاومت به مبارزه علیه قدرت های شیطانی و آزادسازی شهر لندن است. با تکمیل ماموریت شما می توانید بازی به عنوان به معنای واقعی کلمه هر کسی که در این جهان باز هر کدام با منحصر به فرد خود را مهارت ها و توانایی های خود را به آزمایش با. آن را هیجان انگیز مسیر جدید برای سری, حتی اگر تاثیر سیاسی آن داستان سرایی به نظر می رسد کمی تفرقه.

FIFA 21 vs PES 2021

FIFA 21

توسعه دهنده: Electronic Arts

FIFA 21 ساخت قابل پیش بینی چلپ چلوپ بر روی کنسول های نسل بعد بعد از این سال خواهد بود و با آوردن آن طبقه بندی بصری و مکانیکی پیشرفت در کنار همه انتظار مجوز و تیم بودن تمدید از فصل قبل است. این Covid-19 همه گیر به معنی دنیای ورزش حرفه ای شده است کمی عجیب و غریب, این سال, اما همه چیز به آرامی در حال بازگشت به حالت عادی.

در این سال قسط را ببینید همه خود را معمول حالت های تیم و مکانیک در کنار بازگشت ولتا – یک چشم انداز جدید فوتبال خیابانی است که با عرضه FIFA 20. انتظار نداریم که یک فصل جدید در Alex Hunter سفر در هر زمان به زودی هر چند به نظر می رسد Electronic Arts را رها کرده است که. در هر صورت فوتبال طرفداران بسیاری را به نگاه به جلو به این یکی.

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

توسعه دهنده: CD Projekt Red

Cyberpunk 2077 است مسلما بزرگترین بازی سال و CD Projekt Red در حال حاضر تایید کرد که از آن خواهد شد در آینده برای کنسول های نسل بعدی. آن را پشتیبانی هوشمند, تحویل, بنابراین شما قادر خواهید بود به استفاده از نسخه موجود از این بازی در ایکس باکس سری X با مطلقا هیچ مسئله است. همه خود را موجب صرفه جویی در دستاوردها و پیشرفت را حمل بیش از.

همچنین تایید شده است که نسل بعدی پچ خواهد شد که پس از راه اندازی است که افزایش یکپارچه RPG. ما تصور این خواهد آمد در قالب تصاویری بهتر و سریع تر عملکرد و شاید حتی ray tracing پشتیبانی می کند. فقط زمان خواهد شد بگویید اما آن را هیجان انگیز می دانیم که ما در حال حاضر یک جاه طلب ماجراجویی برای نگاه به جلو به در جدید کنسول ها.

Marvel's Avengers

Marvel's Avengers

توسعه دهنده: Crystal Dynamics

مانند تعدادی از آلاینده های چند نفره عناوین Crystal Dynamics تایید کرده است که marvel's Avengers در دسترس خواهد بود به عنوان یک لانچ تایتل برای PS5 و Xbox سری X. آن را به استفاده کامل از سخت افزار جدید با بهبود عملکرد وضوح و ویژگی های بصری است که به سادگی امکان پذیر نیست در کنسول های قدیمی تر. به نظر می رسد شگفت انگیز در حال حاضر, بنابراین ما در حال هیجان زده برای دیدن چگونه ذهن پشت Tomb Raider خواهد شد استفاده از این سیستم عامل جدید.

Marvel's Avengers اتحاد شما به دست گرفتن کنترل Iron Man, Hulk, Thor, کامالا خان, بیوه های سیاه و کاپیتان امریکا به عنوان شما به دنبال سرنگونی یک شر تهدید و بازگرداندن شهرت ابرقهرمانان در سراسر جهان است. وجود خواهد داشت یک کمپین انفرادی و ماموریت های که در آن شما می توانید تیم با دوستان را در مرحله بزرگ و حتی بزرگتر جنگ و رئیس. همچنین شما می توانید انتظار می رود مقدار زیادی از رضایت گزینه های سفارشی سازی در یک ورید مشابه به سرنوشت 2 یا تقسیم.

Valhalla

Assassin's Creed سالن پذیرایی خدای اودین

توسعه دهنده: Ubisoft

زیر را در صدای پای Assassin's Creed اودیسه بعد از ورود در یوبی سافت باز-سری جهانی خواهد بازیکنان را به سن وایکینگ پراکنده در سراسر بریتانیا و نروژ و اسکاندیناوی. آن را آماده برای یک گسترده و بلند پروازانه ماجراجویی است که ساخت بیشتر بر سری در حال رشد تصویب مکانیک RPG.

بسیار شبیه اودیسه شما می توانید انتخاب کنید بین یک مرد یا زن با شخصیت و باید خود را بسیار خود را حل و فصل به رشد و قالب را به خود خانه مجازی در طول بازی مبارزه. شانس هستند که ساکنان آن جو و مورالس را تحت تأثیر خود را در تصمیم گیری های خود. بدیهی است که بازیکنان می توانند یک بار دیگر انتظار franchises امضای اکتشاف مبارزه و عظیم حس دامنه تحت فشار قرار دادند و حتی بیشتر با کنسول های نسل بعدی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن