سناتور آمریکایی درخواست Comcast به باز کردن آن نقاط فای برای دانش آموزان

برای کمک به کسانی که ممکن است در مواجهه با مشکلات مالی به ماندن متصل, اینترنت, شرکت های مانند Comcast قبلا اعل

توسط POSHTIBANNEWS در 22 اردیبهشت 1399

برای کمک به کسانی که ممکن است در مواجهه با مشکلات مالی به ماندن متصل, اینترنت, شرکت های مانند Comcast قبلا اعلام کرده بود که آنها باز خواهد شد تا بیش از 1 میلیون نفر از آن Xfinity نقاط در اطراف ما. این به این معنی است که برای کسانی که بدون دسترسی به اینترنت در خانه آنها قادر خواهید بود به قلاب بر روی Comcast را Xfinity نقاط به جای.

تبلیغات

اما به نظر می رسد که یک تعداد انگشت شماری از سناتور آمریکا فکر نمی کنم که Comcast در تلاش هستند به اندازه کافی و در نامه ای به شرکت سناتور دموکرات کامالا هریس, Cory Booker و Ron Wyden در تماس Comcast به باز کردن تمام آن نقاط به بهتر کمک به دانش آموزانی که در خانه گیر کرده و نیاز به اینترنت به ادامه تحصیل خود را.

در حال حاضر, Xfinity نقاط که Comcast باز است عمدتا در فضاهای عمومی مانند خرید مناطق و پارک ها که با توجه به اقامت در خانه سفارشات واقعا به معنی. به جای سناتورها خواستار شرکت به باز کردن آن نقاط در مناطق مسکونی که معمولا قفل شده در پشت یک paywall تنها در دسترس توسط این شرکت پرداخت مشتریان و مهمانان خود را.

با توجه به سناتور Wyden Comcast در پاسخ به درخواست اولیه گفت که این امر می تواند امکان پذیر است به عنوان آن می تواند ایجاد تراکم که تاثیر سرعت برای خود پرداخت مشتریان. سناتورها باید پس داده شود این شرکت تا 22 آوریل برای پاسخ به سوالات مانند چگونه این نقاط بی سیم هستند موفق و چه نوع از مشکلات عملکرد مشتریان ممکن است تجربه باید این نقاط بودند باز می شود تا به همه است.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Comcast Coronavirus Covid-19 و آموزش و پرورش. منبع: gizmodo



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب