جدید Audeze پنروز هدست طراحی شده برای ایکس باکس سری X و PS5

Audeze اعلام کرده است یک هدست جدید در پنروز یک هدست بی سیم با هدف هر دو کنسول و PC گیمر ها است. Audeze تمدید آ

توسط POSHTIBANNEWS در 25 تیر 1399

Audeze اعلام کرده است یک هدست جدید در پنروز یک هدست بی سیم با هدف هر دو کنسول و PC گیمر ها است.

Audeze تمدید آن خانواده از هدفون با اعلام پنروز. پیوستن به پایان ال سی دی-GX و Mobius 3D هدست Audeze می گویند این هدست طراحی شده با مایکروسافت ایکس باکس سری X و Sony پلی استیشن 5 در ذهن با هر دو کنسول انتظار می رود برای راه اندازی بعد از این سال.

مرتبط: بهترین gaming headset

دو نسخه در دسترس خواهد بود: در پنروز برای PS4: PS5, ویندوز و مکینتاش; و پنروز X برای ایکس باکس: Xbox سری X و ویندوز دسکتاپ.

این پنروز ویژگی های 100mm مسطح مغناطیسی رانندگان است که از همان فن آوری دیده می شود (و یا شنیده) در Mobius 3 هدست. این میکروفون متصل است از پخش با کیفیت برای چت با انعطاف پذیر خود را رونق ساخت و ساز ارائه آسان موضعی تنظیم و ساخته شده است در سر و صدا فیلتر قادر به کاهش تا 20dB از سر و صدای پس زمینه به طوری که بازیکن می تواند از شنیدن صدای با وضوح بیشتر.

این هدفون دارای یک فرکانس 2.4 GHz با زمان تاخیر کم اتصال بی سیم است که می تواند انتقال صوتی در کیفیت lossless با حداکثر طیف وسیعی از 32متر.

بی سیم هدست همچنین می آید با یک دانگل USB برای اتصال به آینده کنسول ها و در هیئت مدیره کنترل از جمله قطع و میکروفون تعدیل سود نیز سازگار است.

بلوتوث 5.0 ارائه شده است برای اتصال دستگاه های دیگر با پشتیبانی از SBC و کدک AAC. هر دو بی سیم و اتصالات بلوتوث می تواند همزمان انجام شود بنابراین کاربران می توانید هدست تنظیمات EQ در زمان واقعی با استفاده از Audeze HQ موبایل و دسکتاپ نرم افزار.

این پنروز است, قیمت £299 اما اولین 250 انگلستان قبل از دستور در دسترس خواهد بود برای یک مدت محدود قیمت تبلیغاتی از 249. محموله انتظار می رود در اوایل ماه سپتامبر و شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد قبل از سفارش اطلاعات بیشتر در اینجا.

در مورد راه اندازی Audeze مدیر عامل Sankar Thiagasamudram گفت: "ما هیجان زده هستیم و در نهایت به ارائه علاقهمندان به بازی واقعی بی سیم مسطح هدست. پنروز یک جهش بزرگ رو به جلو برای بی سیم کنسول های بازی صوتی و ما نمی توانیم صبر کنید برای مردم آن را بشنوند."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن