اپل رفع عجیب و غریب های اشکال که فلج کلیدی نرم افزار

اپل تایید کرده است آن ثابت شده است یک اشکال که جلوگیری شد تعداد زیادی از برنامه های کاربردی از راه اندازی. ای

توسط POSHTIBANNEWS در 6 خرداد 1399

اپل تایید کرده است آن ثابت شده است یک اشکال که جلوگیری شد تعداد زیادی از برنامه های کاربردی از راه اندازی.

این مسئله عجیب و غریب که ظهور بیش از یک هفته پیش صادر شده و صاحبان آیفون با یک pop-up message اطلاع آنها: "این برنامه است که دیگر به اشتراک گذاشته شده با شما."

پاپ آپ دستور صاحبان دستگاه های که برای استفاده از آنها برنامه آنها باید از خرید آن را از فروشگاه App. آن را به خصوص عجیب و غریب توجه بسیاری از برنامه های مبتلا شدند به جای پرداخت می شود.

بر اساس گزارش ده ها تن از برنامه های کاربردی تحت تاثیر قرار گرفتند از جمله مشخصات بالا ابزار مانند WhatsApp, Facebook, Infinite و یوتیوب. تنها راه حل بود برای offload و نصب مجدد نرم افزار برای هر یک از برنامه های زده با این مسئله است.

مرتبط: بهترین آیفون 2020

اپل در حال حاضر می گوید: این مسئله ثابت برای تمام مشتریان را تحت تاثیر قرار, اما نمی رفتن به جزئیات در مورد آنچه تا به حال از آن ناشی می شود (از طریق TechCrunch). اما, آن است که به طور گسترده ای به فکر این موضوع مربوط به شرکت خانواده های ویژگی را قادر می سازد که مرتبط Apple ID حساب برای به اشتراک گذاشتن دسترسی به برنامه های پرداخت.

معمولا "نه با شما به اشتراک گذاشته' پیام به نظر می رسد اگر کاربر iOS حذف شده بود از واحد خانواده در iCloud. 9to5Mac در میان اولین سایت نشان می دهد این مسئله به طور بالقوه به یک امضای موضوع که ناشی از نرم افزار به رفتار خیلی عجیبی است.

اپل تحت فشار قرار دادند به روز رسانی برای تحت تاثیر برنامه های که منجر به بسیاری از کاربران آیفون از دیدن یک آرایه گسترده ای از به روز رسانی در حال انتظار برای آنها را بیش از آخر هفته. این به روز رسانی که شامل هیچ محتوای جدید به احتمال زیاد باید دوباره امضا گواهینامه های لازم به منظور رسیدن به همه چیز و در حال اجرا دوباره.

اپل فقدان نظر نیست کمک به توسعه دهندگان که ممکن است خشم از کاربران برنامه به عنوان یک نتیجه از راه اندازی شکست در طول چند روز گذشته.

شما آمار خانواده های برنامه اشکال ؟ اجازه دهید ما می دانیم @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن