آینده سوئیچ های 2020: تمام بازدید های راه آینده ما در این سال

این نینتندو سوئیچ بوده است بخشی از بازی چشم انداز برای بیش از سه سال در حال حاضر و پس از آن دیده می شود چندین

توسط POSHTIBANNEWS در 17 خرداد 1399

این نینتندو سوئیچ بوده است بخشی از بازی چشم انداز برای بیش از سه سال در حال حاضر و پس از آن دیده می شود چندین کنسول تکرار در کنار یک لیست بی پایان از فوق العاده انحصاری. آیا شما بعد از غول های پرفروش و یا indie در, عزیزان, سیستم هیبریدی واقعا چیزی برای هر کس.

وجود دارد بسیاری از دلایل به خود نینتندو سوئیچ در حال حاضر که آیا آن افسانه از موبایل و کامپیوتر: Breath of the WildFire Emblem: سه خانه و یا حتی Animal Crossing: New Horizons که همه ستارگان انحصاری.

البته این همه در مورد آنچه در گذشته به عنوان سال 2020 در حال حاضر وعده یک آرایه ای از عالی منتشر شده و پتانسیل شگفتی برای پلت فرم. پس از بررسی مورد اعتماد است وارد شده همه از بازی شما نیاز به دانستن در مورد نینتندو سوئیچ در سال 2020 و فراتر از آن.

مرتبط: بهترین نینتندو سوئیچ معاملات

Bayonetta 3

تاریخ انتشار: TBA 2020

با اصلی اواز یا موسیقی دو نفری از عناوین در حال حاضر در دسترس بر روی نینتندو سوئیچ در تمام شکوه و عظمت خود را نینتندو پا کرده است در یک بار دیگر برای کمک به صندوق و نشر عاقبت در دیدنی شخصیت سری عمل است.

نشان داد با یک انتظار افسانه تریلر کمی شناخته شده در مورد Bayonetta 3 تا کنون. اما از آن خواهد شد یک بار دیگر ستاره دارای گونه های برامده و سکسی و کون لگد زدن روح جادوگر به او ضربه را بی شماری denizens از فرشتگان و شیاطین.

Hideki Kamiya شهرت برای شیطان ممکن است گریه, Okami و Viewtiful Joe خواهد بود پوشیدن خود را کارگردانی کفش برای این مطلب بنابراین شما می توانید انتظار چیزی به همان اندازه اگر نه بیشتر عجیب به مطالب قبلی.

metroid prime 4

Metroid Prime 4

تاریخ انتشار: TBA 2020

پس از آن بسیار مختصر آشکار تریلر نینتندو نگه داشته است بسیار آرام در مورد Metroid Prime 4 به غیر از چند اظهارات ظریف. در زمان نوشتن ما هنوز هیچ چیز در مورد این بازی را در محیط داستان و یا حتی توسعه دهنده که برای ماده.

ما امیدوار پنهان کاری موجه است و نینتندو است سخت در کار بر روی چیزی واقعا خاص برای نینتندو سوئیچ. Samus Aran آخرین نخست ماجراجویی بود بیش از ده سال پیش وجود دارد مقدار زیادی از زمین جدید برای پوشش بین کهکشانی شکارچی فضل.

عذاب ابدی

تاریخ انتشار: TBA

بله شما که راست نرم افزار id عذاب ابدی در حال آمدن است به نینتندو سوئیچ در راه اندازی. با اصل شده منتقل ماه پس از انتشار این فوق العاده است برای دیدن که ابدی است راه اندازی در کنار سیستم عامل های دیگر حق دور. تا حدودی به دلیل آن به نظر می رسد فوق العاده است.

از آنچه که من بازی کردم از عذاب ابدی در آن طول می کشد همه چیز را برای شما عزیزان در مورد 2016 راه اندازی مجدد و افزایش آن با جدید شیاطین به کشتن سلاح به آتش و مکان برای کشف. پرتاب در عین حال یکی دیگر از ستارگان نمره توسط میک گوردون و شما واقعا نمی توانید به اشتباه.

حالت چند نفره نیز ساخت یک بازگشت و این بار توسعه یافته داخلی توسط idSoftware با تمرکز بر بازیکنان و شیاطین مبارزه با یکدیگر برای زنده ماندن.

Breath of the Wild 2

افسانه از موبایل و کامپیوتر: نفس های وحشی 2

تاریخ انتشار: TBA

نفس از وحشی 2 چیزی است که هیچ کس انتظار می رود اتفاق می افتد. به جز نینتندو که در زمان بازی در جهان توسط طوفان در زمانی که این بازی رونمایی شد. محل مصرف به طور مستقیم بعد از بازی, تریلر زیر لینک و موبایل و کامپیوتر (که دارای یک شایان ستایش مدل موی جدید) به عنوان آنها بررسی یک منبع از تاریکی زیر Hyrule قلعه.

آنها می آیند در سراسر آنچه به نظر می رسد جسد Ganondorf پردهی در تاریکی است. لینک می شود بیش از حد نزدیک به ظاهر بیداری باستانی نفرین و مجروح شدن دست خود را در روند. چیزی است که بیدار شده است در سرزمین Hyrule و ما به زودی کشف چه چیزی است. در حال حاضر زمان برای انگشتان ما عبور برای قابل پخش در موبایل و کامپیوتر!

Deadly Premonition 2

اخطار قبلی مرگبار 2: یک برکت و رحمت در لباس مبدل

تاریخ انتشار: ژوئیه 10 سال 2020

این است عاقبت کسی می تواند دیده می شود در آینده به خصوص به عنوان یک نینتندو سوئیچ منحصر به فرد. اصلی اخطار قبلی مرگبار یک campy, حشره دار و عینی متوسط تجربه ای که اجرا می کند مانند زباله در اکثر سیستم عامل آن منتشر شده از جمله 'ریشه' تکرار در نینتندو سوئیچ. همه این مسائل را متوقف نشده آن را از تبدیل شدن به یک فرقه کلاسیک محبوب توسط پارسه در سراسر جهان.

اخطار قبلی مرگبار 2: یک برکت و رحمت در لباس مبدل ادامه خواهد داد برای اولین بار داستان بازی و تمام آن اتفاقات غیر معمول در حالی که همچنین در حال گسترش بر آن با مکان های جدید شخصیت ها و عجایب به کشف. آن را حتی به نظر می رسد از آن عبور خواهد کرد و بیش با Hidetaka Suehiro دیگر بد بخت پروژه – D4: Dark Dreams don't Die. این یکی از نینتندو سوئیچ عجیب ترین عناوین نشده است و ممکن است حتی شانس اینکه یک ضربه.

Spongebob

Spongebob Squarepants: Battle for Bikini Bottom–, Rehydrated

تاریخ انتشار: 23 ژوئن 2020

Spongebob Squarepants: نبرد برای پایین لباس شنای زنانه دوتکه کلاسیک platformer در چشم بسیاری از, و در حال حاضر آن را به طور کامل تعمیرشده برای مخاطبان مدرن. از آنچه که ما تا کنون آن را فوق العاده وفادار به متن اصلی در حالی که اطمینان از آن به نظر می رسد کنترل و می آید در سراسر به عنوان چیزی که نمی رفتن بی مورد به عنوان یک نسخه جدید در سال 2020 است.

شما سفر در سراسر تعدادی از مکان های یاد از بن جهان در حالی که بازی به عنوان Spongebob در. هر یک از شخصیت خود را مشخص طیف وسیعی از مهارت ها و حرکت به معنی آن نیست وانیلی platformer با پیش بینی شما می خواهم انتظار از یک مجوز بازی. , Rehydrated نیز از ویژگی های همه جدید حالت چند نفره و حذف محتوا از بازی اصلی است.

Lego Star Wars

لگو جنگ ستارگان: حماسه اسکای واکر

تاریخ انتشار: 2020

ما همیشه به حال یک نقطه نرم در قلب ما برای بازی های لگو که عشق می رود و حتی بیشتر با جنگ ستارگان. ترکیب این دو و شما رو در یک مسابقه ساخته شده در بهشت است که در قصه های مسافرتی دارای شیر به مرگ با تعداد بی شماری از بازی ها در سال های اخیر است. بنابراین شما می خواهم فرض چاه دراز مدت خشک است. معلوم ما در اشتباه بودند از اسکای واکر حماسه هدف از تکمیل اختراع دوباره بازی لگو – آوردن آنها به نسل مدرن با جدید تصاویری مکانیک و بیشتر.

اسکای واکر حماسه خواهد شد از ویژگی های تمام هشت فیلم از جمله آینده افزایش اسکای واکر. بازیکنان می توانند تجربه حوادث هر داستان حماسی در حالی که کاوش وسیع باز جهان پر از کلکسیون. این نیست ساده پورت از بازی های موجود در هر دو. هر یک از فیلم شده است دوباره در یک گیم پلی جدید موتور کامل با مکانیک جدید و شخصیت های بازی به عنوان. از دست کردن نسخه ی نمایشی ما را دیدم در E3 سال 2019 آن را واقعا چیزی خاص.

paper mario

کاغذ ماریو: اوریگامی پادشاه

تاریخ انتشار: ژوئیه 17 سال 2020

کاغذ ماریو: اوریگامی پادشاه آینده RPG ماجراجویی های مورد علاقه همه کش و دسته ای دیگر از شخصیت های نمادین از پادشاهی قارچ. به جز این زمان آنها رو چند دشمنان جدید با ادعا که همه آنها ساخته شده از اوریگامی. شاهزاده خانم هلو تبدیل شده به یکی از بد خورده اشکال و به دنبال بیش از ماریو و بنده همه از دوستان خود بیش از حد!

رنگ چلپ چلوپ و Sticker Star شد تا حدودی underwhelming گردش برای این سری شکست برای رسیدن به فوق العاده ارتفاع ایجاد شده توسط یک هزار سال در نینتندو گیمکیوب. بنابراین با هر شانس این مطلب جدید خواهد بود بازگشت به فرم برای معشوق subseries و با بازگشت مکانیک و مواد تشکیل دهنده دیگر ما قطعا می توانید ببینید که در مورد.

چه نینتندو سوئیچ های شما بیشتر به دنبال به جلو به? اجازه دهید ما می دانیم در Facebook و Twitter @trustedreviews.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن