برندگان و بازندگان: Hamilton soars بر روی دیزنی به علاوه در حالی که NBA 2K21 نتواند با شدت بهم زدن غوطه دادن

آن نبوده است شلوغ ترین هفته در دنیای فناوری, اما این بدان معنا نیست که ما دیده معمول تعداد بالا و پایین از تعد

توسط POSHTIBANNEWS در 15 تیر 1399

آن نبوده است شلوغ ترین هفته در دنیای فناوری, اما این بدان معنا نیست که ما دیده معمول تعداد بالا و پایین از تعدادی از شرکت های.

در این هفته شده است وجود دارد یک برنده روشن و بسیار تاسف بازنده به خصوص در چشم پارسه هیجان زده برای نسل بعدی کنسول ها در آینده بعد از این سال.

برنده: همیلتون و منجمد 2 را راه خود را به دیزنی Plus

دیزنی بسیار محبوب جریان خدمات همچنان به رشد بیشتر و اضافه کردن عناوین جدید هیجان انگیز به کتابخانه خود را که شما به سادگی نمی توانید پیدا کنید هر جای دیگر. این هفته شاهد بازگشت منجمد 2 و مدتها در انتظار اولین و یکی از بزرگترین در جهان موزیکال: Hamilton. Infamously دشوار است برای خرید بلیط خود را برای اجرای زنده این جریان جایگزین بهترین چیز بعدی.

مرتبط: بهترین ارزان تلویزیون 2020

Hamilton

در حالی که آن را بدیهی است که کمبود برخی از سحر و جادو در ارتباط با اینکه در تئاتر آواز همراه با بازیگران درست در مقابل شما این است که یک دوم نزدیک با دیدنی و جذاب تولید ارزش ها و همه آهنگ ها و شخصیت های شما به احتمال زیاد می پرستمش از اصلی است. اگر شما نا آشنا با همیلتون آن Lin-مانوئل میراندا dramatised موسیقی بازگویی الکساندر همیلتون زندگی است که یکی از پدران بنیانگذار آمریکا.

این یک راه کاملا جدید برای تجربه همیلتون و قطعا معرفی آن به مخاطبان جدید که نمی شده اند قادر به آن را ببینید در غیر این صورت. اگر آن منجر به تجدید حیات موزیکال در جریان خدمات ما قطعا نمی خواهد ذهن.

بازنده: NBA 2K21 آسیا معرفی نسل بعدی ارتقاء برای PS5 و Xbox سری X

با نسل بعدی کنسول ها تنها تعداد انگشت شماری از ماه دور ناشران را آغاز کرده اند متوجه باشند که بسیاری از آنها در آینده فیلم های پرفروش خواهد بود که به هر دو عامل فعلی و آینده هستند. به عنوان یک نتیجه از Cyberpunk 2077, marvel's Avengers و Assassin's Creed Valhalla تمام خواهد شد ارائه ارتقاء رایگان برای بازیکنان در PS5 و Xbox سری X. این به این معنی شما باید دو نسخه از این بازی برای قیمت یک, با پیشرفت های موجود به طور همزمان بین این دو است.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

این یک ژست فوق العاده و صادقانه چیزی که حق انجام این کار بازیکنان نمی مجبور به خرید همان بازی دو بار برای تفاوت که مسلما زیبایی بیشتر از هر چیز دیگری. این یک روند است که مثبت تا کنون است که تا زمانی که 2K رونمایی NBA 2K21 و آن بی شمار نسخه های قبلی این هفته است. در زمان نوشتن وجود خواهد داشت بدون ارتقاء رایگان برای آینده بسکتبال سیم.

تنها راه برای به دست آوردن ارتقاء رایگان به خرید Mamba برای همیشه نسخه از NBA 2K21 که قیمت برای $99/£84.99 و حتی پس از آن, آن را تنها می توان نسخه استاندارد شما می خواهید به دست آوردن دسترسی به براق جدید کنسول ها. این یک حرکت است که احساس می کند انگیزه و حرص و آز و اساسا با دیگر ناشران بزرگ در کسب و کار. حتی Electronic Arts ارائه شده است پتانسیل ارتقاء رایگان برای FIFA 21 هنگامی که آن را راه اندازی بعد از این سال.

در اینجا به این امید که 2K درمان این تصمیم و یا حداقل ارائه می دهد برخی از فرم نسل بعدی ارتقا فراتر از تمام پیشرفت شما را حمل به جدید کنسول ها. NBA 2K20 راه اندازی کمتر از یک سال پیش و آن را در حال حاضر با توجه به دور به صورت رایگان در PlayStation Plus است و به شدت با تخفیف در اکثر مغازه. دانستن این ما شک بسیاری از شما می خواهید برای خرید این بازی دو بار از ترس آن را از رده خارج می شود در عرض چند ماه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن