توییتر در حال آزمایش صدای توییتهایی آماده خود را به صورت تحت اللفظی فریاد

وجود یک درک توییتر است که تا حد زیادی فقط "مردم فریاد در هر یک از دیگر' چیزی است که به ظاهر مشکل تر می شود به

توسط POSHTIBANNEWS در 28 خرداد 1399

وجود یک درک توییتر است که تا حد زیادی فقط "مردم فریاد در هر یک از دیگر' چیزی است که به ظاهر مشکل تر می شود به استدلال می کنند روز به روز.

این شرکت به سختی رفتن به برطرف کردن این مفهوم توسط نورد توانایی در واقع صدای خود را با صدای, شروع با یک تست در iOS.

در یک پست وبلاگ در چهارشنبه این شبکه اجتماعی پرده برداری صوتی توییتهایی که از آن خواهد شد می گوید: "اضافه کردن یک انسان بیشتر لمس به راه ما با استفاده از توییتر." کاربران توییتر با دسترسی به ویژگی های را ببینید یک دکمه ضبط روی صفحه نوشتن در کنار آیکون دوربین.

از وجود کاربران باید 140-ثانیه های صوتی را در اختیار خود هر صدای جیر جیر و آن را هنوز هم می تواند همراه با متن عنوان. اگر کاربران به بیش از 140-دوم حد توییتر توضیح می دهد ضبط شده را در قالب یک موضوع.

مرتبط با: نحوه پاک کردن حساب توییتر خود را

یک بار توییت شده نوشته کاربران دیگر قادر خواهد بود به گوش دادن به صوتی با بهره برداری از این تصویر است که همراه با تویتر مشخصات تصویر. توییتر نیز می گوید صوتی را در ادامه بازی در پایین صفحه نمایش حتی اگر کاربران ادامه پیمایش در داخل نرم افزار و یا پس از خروج از برنامه توییتر برای انجام کارهای دیگر را بر روی آی فون.

در این پست وبلاگ توییتر مایا پترسون و Rémy بورگین نوشتن: "کارهای زیادی است که می توان در سمت چپ ناگفته یا uninterpreted با استفاده از متن, بنابراین ما امیدواریم که صدای Tweeting خواهد شد ایجاد یک تجربه انسانی برای شنوندگان و سرایان به طور یکسان.

"این که آیا آن را #storytime در مورد برخورد با وحشی غازها در محله خود را یک روزنامه نگار های اخبار یا دست اول حساب از اعتراض ما امیدواریم که صدای Tweeting به شما می دهد توانایی برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه های خود را به سرعت و به راحتی خود را با صدای. ما نمی توانیم صبر کنید تا ببینید که چگونه مردم را از استفاده از این را به صدای خود را شنیده و اضافه کردن به مکالمه است."

در حال حاضر این قابلیت تنها برای کاربران را انتخاب کنید. هیچ کلمه ای در سطح وسیع تری رول کردن و یا راه اندازی برای کاربران آندروید.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن