چگونه به سازمان دیده بان سیمپسون ها در فرمت اصلی دیزنی به علاوه

دیزنی زندگی می کردند تا به آن کلمه و بازسازی اوایل فصل از سیمپسونها به اصلی خود را نسبت تصویر 4:3. از امروز بی

توسط POSHTIBANNEWS در 8 خرداد 1399

دیزنی زندگی می کردند تا به آن کلمه و بازسازی اوایل فصل از سیمپسونها به اصلی خود را نسبت تصویر 4:3.

از امروز بیننده می تواند رها remastered aspect ratio setting که دیده است برای اولین بار 19 فصل بازی در عریض 16:9 فرمت خیلی به غم وغصه از طرفداران طولانی مدت نشان می دهد.

تغییر در فرمت کشیده تا به این انیمیشن و در برخی موارد حتی قطع پا از زیر برخی از نشان می دهد را یاد شوخی.

اما از امروز این امکان برای برگشت به قالب اصلی با ساده ضامن سوئیچ (در تصویر) در "سیمپسونها" دیزنی به همراه صفحه. در اینجا چگونه آن را انجام دهید:

  • به سادگی باز کردن سیمپسونها صفحه اصلی خود را در دیزنی به همراه نرم افزار
  • حرکت در سراسر به جزئیات زبانه
  • در بالا شما یک ضامن سوئیچ است که می گوید: "Remastered aspect ratio".
  • به سادگی ضامن این به به شروع به دیدن این قسمت به عنوان آنها در نظر گرفته شده مشاهده می شود.

البته بعد از آن قسمت در دسترس هستند فقط در فرمت 16:9 دلیل این است که چگونه آنها ایجاد شده پس از ظهور گسترده تر روی صفحه نمایش تلویزیون.

فرصتی برای دیده بان کلاسیک قسمت در فرمت اصلی آنها خواهد بود یک افزایش بزرگ به طرفداران این سری که می خواهم شکایت کشیده نسبت به حال خراب این تجربه در حال مشاهده. خوشبختانه کلاسیک داف آبجو و آبجوسازی تور شوخی, در میان دیگران, هم اکنون می توانید لذت می برد در تمام شکوه و عظمت خود را بیش از حد.

مرتبط: چگونه برای به دست آوردن دیزنی به علاوه در یک تلویزیون هوشمند

دیزنی است که حقوق به سیمپسون ها پس از یک معامله است که آن را دیدم به دست آوردن محتوای ساخته شده توسط فاکس. طولانی ترین در حال اجرا طنزهای تا کنون شده است علاوه بر خوش آمدید به خدمات است که همچنین دارای همه چیز ارائه شده توسط Disney Marvel, Pixar و جنگ ستارگان اصطبل و همچنین محتوا از نشنال جئوگرافیک.

باید شما عضو دیزنی به علاوه هنوز ؟ یا شما در حال انتظار برای راه اندازی از مطلب اصلی جنگ ستارگان و مارول محتوا ؟ اجازه دهید ما می دانیم @trustedreviews در توییتر

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن