صفحه 4a 'نشت' teases شارژ بی سیم – اما ما بسیار بد

جدید, تاریخ انتشار, شایعه در ماه ژوئیه در این صفحه 4a است ومیگوید تا کنون نزدیک به واقعی آزادی است. اما اگر ما

توسط POSHTIBANNEWS در 17 خرداد 1399

جدید, تاریخ انتشار, شایعه در ماه ژوئیه در این صفحه 4a است ومیگوید تا کنون نزدیک به واقعی آزادی است. اما اگر ما فکر می کنیم همه چیز را می دانست مورد بعدی گوگل در اواسط محدوده دستگاه و سپس این آخرین نشت کرده است ما خاراندن سر ما.

با توجه به ساز مورد ESR این صفحه 4a تنظیم شده است برای به رخ کشیدن بی سیم شارژ – ویژگی های است که غایب از صفحه 3a که منتشر شد در سال گذشته است.

وب کم نشان می دهد تا در یک مورد مثال برای این گوشی منتشر نشده با یک رندر به وضوح نشان از تلفن بهره تا معمولی در حالی که قرار داده شده بر روی یک پد بی سیم.

قبل از اینکه شما فوق العاده هیجان زده در مورد امکان فرار از کابل و یا حتی با استفاده از پیکسل ایستاده با جدید صفحه 4a پس از آن ما می خواهم پیشنهاد شما را به این " نشت " با سالم دانه نمک است.

ما دیده ایم بسیاری از نشت برای ماه های اطراف صفحه 4a. این محدوده از جزئیات بیشتر در مورد این دوربین به قطع جریان شکاف بر روی صفحه نمایش. ما حتی دیده می شود برخی از فیلم های یوتیوب که نشان می دهد کاربران به دست با گوشی جدید و شارژ بی سیم هرگز ذکر شده در یک بار. این اولین بار است که این ویژگی شده است تبلیغ و نشان میدهد که ما آن را نمی خواهد آن را به نهایی دستگاه.

مرتبط با: بهترین گوشی های آندروید

شارژ بی سیم گرایش به یکی از ویژگی های که در حال غرق زمانی که تلفن های اندیشه سازان با هدف به قیمت پایین تر و آن را هنوز هم نادر از ویژگی های برای دیدن بر روی تلفن های بودجه. گوگل می تواند به دنبال آن باشد تا صفحه 4a بسته های مشابه مجموعه ای از ویژگی های به آی فون SE 2 – ارزان تر تلفن می کند که بسته چی شارژ – اما ما باید منتظر اعلام رسمی برای دیدن در صورتی که مورد یا نه.

شایعات اولین پیشنهاد ممکن است آزادی برای گوشی, پس از آن ما انتظار داشتند که آن را در اوایل ماه ژوئن است. این تاریخ در حال حاضر شده است به ظاهر ضربه به تیر. ما نیز در انتظار گوگل برای پیگیری با یک گل سرسبد صفحه 5 در این سال و این می تواند با نام تجاری برای اولین بار 5G دستگاه.

اگر شما می خواهید برای دیدن بارهای بیشتر از صفحه 4a نشت شایعات و اطلاعات ما را بررسی کنید به طور مداوم به روز hub صفحه.

(از طریق TomsGuide)

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن